B
biff44
Guest
En ole DSP mies millään tavalla.Mutta minulla on ongelma, joka voi parhaiten ratkaista DSP-piiri.Jos olen, jos signaali, eli 10 MHz moduloimattomasta harjoittaja, ja haluan laskea vaiheen tarkkuudella 0,1 astetta, miten olisin sen käsittelyyn.Toisin sanoen, mitä ADC kellotaajuus, kuinka monta bittiä on ADC, ja kuinka monta näytettä 10 MHz: n signaali olisi minun on otettava päästä, että päätöslauselma.
Minulla oli joku kertoa minulle, että voin käyttää digitaalista downconverter (DDC)-toiminto kertoa minulle vaiheeseen päätöslauselma tekijällä 100.
Minun täytyy ottaa riittävästi näytteitä laskea asteittain, ja sen jälkeen hyvin nopeasti siirtyä uuteen signaalin ja tehdä se kaikki uudestaan.Ihmettelen, kuinka kauan minun täytyy pysähtyä (kuinka monta ADC näytettä) kunkin signaalin saada vastauksen.
Minulla oli joku kertoa minulle, että voin käyttää digitaalista downconverter (DDC)-toiminto kertoa minulle vaiheeseen päätöslauselma tekijällä 100.
Minun täytyy ottaa riittävästi näytteitä laskea asteittain, ja sen jälkeen hyvin nopeasti siirtyä uuteen signaalin ja tehdä se kaikki uudestaan.Ihmettelen, kuinka kauan minun täytyy pysähtyä (kuinka monta ADC näytettä) kunkin signaalin saada vastauksen.