vaiheen array antennit

G

guytoub

Guest
Hei kaikki!

Yritän rakennettiin vaihe array microstrip antennit on 2,45 GHz: n kanssa neljä osaa.
että muotoilutoimistot on tehty IE3D ja haluaisin tietää miten voin laskea syöttöjohto on Z on 50Ω.

kiitos paljon
[/ b]

Se riippuu siitä, millaisen rehu käytetään.

Jos tiedät panos impedanssi paikat, voit simuloida rehun eri leveys on feedline saada 50 ohm klo rehun tuloliittimeen.

päättää, millaisia rehuja verkko, jota haluat käyttää (esim. yritysten rehut).Sitten korvata patch-antenni vastaavia vastus (koska haluat laskea vain palata tappio).Onko simulaatio vuonna IE3D (tai ADS vauhtia), jotta saat tulon impedanssi on tuloliittimeen.Muuta leveys on feedline kunnes saat 50 ohmia.Joskus yhden paksuus linjan, on vaikea saavuttaa toivottua tulosta.Tässä tapauksessa joudut käyttämään neljännes aalto muuntaja.Lopuksi korvata vastukset kanssa korjaustiedostoja viimeistellä suunnittelua.

kiittää vastauksenne.

1 °) minun ongelmani on löytää oikea tulo impedanssi laastari; Uskon ei ole olla hyvä menetelmä IE3D.

2 °) minun korjaustiedostosta on löytänyt panos impedanssi 217Ω ja haluaisin tietää, jos voin käyttää sellaista feedline saada 50Ω (joka on feedline on kaksi pientä), tai jos voin käyttää quater aalto linja?

kun on kyse i käyttää yhtä feedline on tarpeen, joiden pituus on λ / 2 minun feedline?jos sinulla on opetusohjelma tai esimerkkejä siitä tulee hyvä.

kiitos paljon.

Kuten sanoin aiemmin, panos impedanssi teidän array riippuu rehun käytät.Sinun tapauksessasi, jos se on mahdollista käyttää yrityksen ruokintaan järjestelmääsi, saat panos impedanssi lähellä 50 ohm Luulisin (koska te 4 elementtiä 217 ohm kunkin).

Microstip antenni on Bahl ja Bhatia on hyvä varata oma viite.

guytoub wrote:

Hei kaikki!Yritän rakennettiin vaihe array microstrip antennit on 2,45 GHz: n kanssa neljä osaa.

että muotoilutoimistot on tehty IE3D ja haluaisin tietää miten voin laskea syöttöjohto on Z on 50Ω.kiitos paljon

[/ b]

Olen aloittelija niin, i suunnittelu yksi laastari jälkeisestä ainoa, joka yrittää tehdä jono.

Minulla Linecalc tai appcad laskea feedlie mutta mielestäni ongelma on se, miten määrätä impedanssi antenni on F0.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back