Vaihevara Laplace yhtälöt

G

goldsmith

Guest
Hei Ystäväni! Haluan tietää, että kuinka Laplace yhtälöitä ja bood kaavio tästä suodattimesta. (Ja suhde niiden välillä.) [Liitä = CONFIG] 65789 [/ATTACH] Onko mahdollista opas minua please? Ystävällisin terveisin Goldsmith

Se on melko helppo tehdä se itse! Olettaen ihanteellinen OPAMP (Infinite Gain, Infinite Rin, Zero Rout) ja perustuu uo = (u + - u-) ja Kirchhoffin lain ympärillä OPAMP voit poimia haluamasi siirtofunktio . Jos oletetaan, monimutkaisempi malli AMP ovat samanlaisia, mutta ehkä laskennat ovat aikaa vieviä. Ottavat siirtofunktio voi hahmotella suuruudesta ja vaihevaste tai Simuloi suunniteltu piiri ja vertailla tuloksia teoriasta.

Hyvä jimito13 Kiitos vastauksesta. Osaan siirtofunktio s tasossa kuin yksinkertainen. mutta en löydä vaihevara tästä. ja en osaa piirtää bood kaavio. On mahdollista, että ohjaat minua? Ystävällisin terveisin Goldsmith

voin kirjoittaa siirtofunktio s tasossa niin yksinkertaista. mutta en löydä vaihevara tuosta.
Et löydä vaihevara kautta teorian ja yhtälöiden kautta tai simulointi? Muista PM määritelmä: on etäisyys vaiheen taajuus jossa pienten signaalivahvistuksen ylittää nollan dB-180deg. Nyt, sovelletaan edellä esitettyä määritelmää: 1.) Ota suuruus oman siirtofunktion (korvaava s = jω) ja tekevät yhtä 1 (siis 0dB). Ratkaise ω ja tuloksena saat taajuuden (ω0) ja jossa pienet-signaalin vahvistus ylittää nolla dB. 2). Ota vaihevaste järjestelmää ja korvata muuttujan ω kanssa ω0.Let nimi ω1 tulos laskutoimitukset. 3.) PM = ω1-(-180deg) = ω1 +180 astetta Kuten simulointiin se on paljon helpompaa, vain muistaa määritelmän PM ja soveltaa edellä portaat suuruudesta ja vaihevaste jotka saavat jälkeen pienen signaalin analyysiin.

Hyvä jimito13 Kiitos arvokkaasta ja hyödyllisestä vastauksesta. mutta on mahdollista, että teet sen piirin. Olen hämmentynyt todella. ja luulen, että jos näen sen ratkaisu sinulle Esimerkiksi minä ymmärrä sitä täydellisesti. Jälleen kiitos huomiota ja opas. Vilpittömästi Goldsmith

Tärkeä seikka tuntuu ylittymisestä että vaihevara mitataan takaisinkytkennän rikki. Toisin sanoen, se on avoin silmukka ominaisuus. Piiri on esitetty suljetussa silmukassa. Sinun täytyy rikkoa silmukka. Kaikki hyvät oppikirjan piirien suunnittelu ja ohjaus teoria pitäisi olla selitys. Jos haluat saada yhtälö et halua käyttää ääretön voitto - voitto on pudottaa pois kun taajuus kasvaa. OPAMP voitto w0 / s on hyvä approksimaatio. w0 on piste, jossa AMP vahvistus ylittää nolla dB.

Kyllä, RobG on oikea. Kaikki mikä Jimito yrittää selittää liittyy silmukan vahvistus ainoa. Se tarkoittaa: Avaa takaisinsyöttöön pistää tässä vaiheessa testisignaali mittaa jännitteen suhde avajaisissa. Kuitenkin hyvin usein tämä aiheuttaa ongelmia: DC toimintapiste muuttuu tai jopa kadonnut ja kuormitusolosuhteet muutosta tuohon solmuun. Siksi joitakin erityisiä menetelmiä on sovellettava (esim. ehdottanut Middlebrook).

Kiitos kaverit, olen täysin unohdin mainita, että kaikki minun aiemmin virkaa koskeva silmukan vahvistus circuit.Thanks uudelleen täydentävien tietojen annoit ja anteeksi alkuperäisestä julisteen tämä epäkohta.

Hyvät ystävät! Hei Kiitos kaikille vastauksistanne ja huomaavainen. Mutta olen hämmentynyt. löydän paikan napa ja nolla tuon piirin ja löydän sen H (s). mutta en voi löytää vaihemarginaalin ja bood kaavio ja olen todella hämmentynyt, ja haluan ymmärtää sen. Ohjaa minua. Kiitos Goldsmith

Goldsmith, haluttu Boden diagrammi (BODE!) Koostuu graafisesti silmukan vahvistuksen suuruus (dB) ja silmukan vahvistus vaiheeseen verrattuna taajuutta. Noudata sitten ohjeita esitettyä Jimito n lähettämistä # 4.

Hyvä LvV Hei Kiitos huomiota ja vastausta. Mielestäni H (t) on: (R5) / (R1R5sc + R1) ja mielestäni se ei ole nolla. ja sillä on vakaa napa vasemmalla s koneen. Ovatko he oikeassa? Mitä minun pitäisi tehdä? minun pitäisi muuntaa sen dB? on sen kaava 20log (H (t)) on tässä esimerkissä? Ystävällisin terveisin Goldsmith

Dear LvV Hei Kiitos huomiota ja vastausta. Mielestäni H (t) on: (R5) / (R1R5sc + R1) ja mielestäni se ei ole nolla. ja sillä on vakaa napa vasemmalla s koneen. Ovatko he oikeassa? Mitä minun pitäisi tehdä? minun pitäisi muuntaa sen dB? on sen kaava 20log (H (t)) on tässä esimerkissä? Ystävällisin terveisin Goldsmith
Aluksi write H (s) "normaali muodossa" jakamalla osoittaja ja nimittäjä on R5. Sitten voit seurata sääntöjä rakentamisen BODE kaavio: noin H (s) in dB kaksi suoraa viivaa: vaakasuora viiva erittäin matalia taajuuksia ja toinen vastaa kaltevuus -20dB/dec (taajuus akseli log asteikko!) erittäin korkeilla taajuuksilla. Molemmat linjat leikkaavat napa taajuudella 1/R1C. (Lisätietoja koskien Bode kaavio löytyy muualta)

En tiedä, onko yhtälö oikein (merkki on väärä negatiivinen palaute), mutta eivät muunna sitä dB. Eti jossa suuruus on yhtä suuri kuin yksi. Laske vaihekulma tuolloin. [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- viesti lisätään 08:56 ---------- Edellinen viesti oli klo 08:43 ---------- [/SIZE] [/COLOR] ok ... uudelleenarvioimista tätä, et ilmeisesti ole etsimässä vaihevara - olet vain löytää suljetun silmukan vaste. Joten välittämättä siitä, mitä juuri sanoin. Yhtälö näyttää oikein (paitsi että se olisi negatiivinen) ja LvV selittää oikein miten saat suunnilleen tietää juonen.

Hyvä RobG Hei Kiitos huomiota. olet oikeassa. En unohda kirjoittaa miinus sivuun yhtälön. Kiitos Goldsmith [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- viesti lisätään 11:54 ---------- Edellinen viesti oli klo 11:50 - -------- [/SIZE] [/COLOR] Rakas LvV Mikä on keskiarvon normaalimuodossa? jos voin jakaa kaava R5, yhtälö on: - (1) / ((R1sc) + (R1/R2)). on se sinun tarkoittaa? ja miten voin löytää, että kun suuruus on 1? [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- viesti lisätään 11:58 ------- --- Edellinen viesti oli 11:54 ---------- [/SIZE] [/COLOR] i sekaisin! Onko mahdollista, että sanot keskiarvo selkeämmin kuin tämä, kiitos? Ystävällisin terveisin Goldsmith

[QUOTE = kultaseppä, 1001426] Mielestäni H (t): (R5) / (R1R5sc + R1) Goldsmith [/quote] Kyllä, se on oikein. Ja vaihesiirto tämä kaava on [-tan-1 (R5C.W0)] ja vaihe marginaali on -180 - [-tan-1 (R5C.W0)]. Järjestelmä on vakaa yksinapainen.

Olen sekaisin! Onko mahdollista, että sanot keskiarvo selkeämmin kuin tämä, kiitos? Ystävällisin terveisin Goldsmith [COLOR = "Silver"] [SIZE = 1] ---------- viesti lisätään 12:03 ---------- Edellinen viesti oli klo 11:59 - -------- [/SIZE] [/COLOR] Dear varunkant2k Hei Kiitos hyödyllisestä vastauksesta. On mahdollista, että te selittää, että jos tämä kaava ([-tan-1 (R5C.W0)]) on kotoisin? ja noin ennusta kaavio piirtämällä todella sekaisin! Ystävällisin terveisin Goldsmith

Dear RobG Rakas LvV Mikä on keskiarvon normaalimuodossa? jos voin jakaa kaava R5, yhtälö on: - (1) / ((R1sc) + (R1/R2)). on se sinun tarkoittaa? ja miten voin löytää, että kun suuruus on 1? Ystävällisin terveisin Goldsmith
Oho, niin LvV ja olen sekaisin. Sinun pitäisi jakaa R1, ei R5. Silloin yhtälö on - (R5/R1) / (1 + s * R5 * C1).

Hyvä RobG Kiitos huomiota ja hyödyllisen kommentin. Mikä on seuraava askel tietää piirustus? ja miksi sanomme, että tämä muoto on normaali muoto? Thanks Goldsmith

Goldsmith, Hei taas. Saanko antaa yhden neuvon? Minusta tuntuu, että olet todella aloittelija elektroniikan ja systeemiteoria (siirtofunktio, normaali muoto, loop gain, Bode kaavio, vaihevara, värähtely kunnossa ...). Ja olette hyvin kiireinen täällä foorumilla. Siksi minun suositukseni on (oman edun): Tee taloudellinen ajankäyttöä lukemalla sopivaa oppikirjaa kuin kysymällä monia monia kysymyksiä täällä foorumilla. Se ei auta paljon saada vastauksia eri kysymyksiin - ymmärtämättä taustoista. Tämä ketju on hyvä esimerkki: Ensimmäisessä lähettämistä pyydät "bood" kaavio (vain voisin arvata, että olit viitaten BODE) ja siirtofunktio suodattimen. Toisessa lähettämistä pyydät vaihevara (tiedät sen merkityksen?). Seuraavat kysymykset koskevat navat ja nollat ​​ja miten muuntaa siirtää toiminnot dB verkkotunnuksen. Ja viimeinen ongelma oli, kuinka löytää usein | H (s) | = 1. Tiedätkö merkitys monimutkaisten taajuuden "s"? Uskokaa minua, on parempi ensin käyttää sopivaa kirjaa ja tutkia joitakin perusasioita. Terveisin

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back