Vaihevara Laplace yhtälöt

Hyvä LvV Hei Kiitos hyviä neuvoja. luulen, että olet oikeassa. Rakastan oppia uusia asioita, mutta kun luin joitakin kirjoja, jotka oli monimutkainen. ja ei ollut käytännöllistä. Olen iloinen, jos esitellä joitakin kirjoja tällä alalla. Olen uusi valvontajärjestelmien ja silmukka vakauttamiseen. mutta ei kaikissa elektroniikan. : Smile: ja haluan oppia uusia asioita, mutta en tiedä miten löydän nimen käytännön kirjoja valvontajärjestelmissä ja silmukka vakauttamiseen. Onko mahdollista, että ohjaat minua löytämään nimen käytännön kirjojen tällä alalla, kiitos? Jos autat minua löytämään nimen, niistä, aion ostaa niitä kirjoja ja luen ne kaikki, nopeasti ja huolellisesti. Rakastan hyvät kirjat elektroniikassa. Jälleen kiitos neuvoista. Vilpittömästi Goldsmith

Hyvä Goldsmith, pelkään, ettei ole oikea henkilö suositella sopivia kirjoja Englanti (olen saksa). Olen varma, että jotkut muut foorumin jäsenet voivat antaa sinulle hyviä suosituksia. Joitakin kommentteja viimeisen lähettämistä: ennen opiskelua loop vakauttamiseen ja niihin liittyvillä aloilla sinun täytyy perehtyä paremmin perusteet. Tässä muutamia avainsanoja: Palaute (miksi?), Loop gain, palaute tekijä, vaihe / vahvistusvara (miksi?), Värähtely kunnossa, Bode-kaavio (periaate), monimutkainen taajuus s, merkityksessä navat ja nollat, Nyquistin diagrammi, .. .

Hyvä LvV Haluan antaa lupaus sinulle, että opin asioita, joita ehdotti minulle täydellisesti ja huolellisesti ja nopeasti. Jälleen Kiitos kärsivällisyydestä ja ohjausta. Ystävällisin terveisin Goldsmith

Hämmentävää säiettä. Ennusta juoni että ihanteellinen op amp näyttää voiton alkaen matalan taajuuden ollessa RF / Rin = R5/R1 = 1. Kun taajuus jossa R5 = 1/2PiF, voitto on 3 dB alaspäin ja -45 asteen vaihesiirto. sen jälkeen, että vahvistus laskee 20 dB / vuosikymmenen aikana ja vaiheen saavuttaa lopulta -90 astetta. Edellä voit helposti piirtää Bode kaavio. Jotta ihanteellinen op amp, ei ole olemassa laskenta vaihemarginaali ... se on stabiili kaikilla taajuuksilla. Jos haluat piirtää reaalimaailman Bode-diagrammi reaalimaailman LM118 op amp, sinun täytyy mennä tiedoissa ja selvittää sisäisen navat ja nollat ​​op amp, ja se sisältää kaikki kuorma reaktanssi myös selvittää vaihevara. Jos käytit, että op amp piiri isompi palautejärjestelmä (esim. lisäämällä moottori kuormituksen ja asema-anturit tulo), niin voit puhua järjestelmästä vaihevara entistä mielekkäällä tavalla.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back