Viite Buffer: nopean putken ADC

S

sachinagg77

Guest
Omasta putki ADC [110MHz] suunnittelua, minun täytyy suunnitella Kertomus puskurin piiri, antaa viittaus minun MDAC piiri.Olisin kiitollinen, jos joku voisi antaa viitataan jännitteen puskurin suunnittelu [nopean Switched Capacitor Circuit].

Kiitos
Sachin

Dear Sachin,

MDAC on dekooderi, joka siirtää 11 10 (tai 01) ja 00-Vref, Vref ja 0, joten vain yksi Vref viitejännite tarvitaan, eikö?

Jos 11 10 (tai 01) ja 00 on tuotannon vertailuryhmässä.

Mikä on sinun tarkka tarkoittaa?Vref genarator suunnittelu muita ongelmia?

Terveisin,

sachinagg77 kirjoitti:

Omasta putki ADC [110MHz] suunnittelua, minun täytyy suunnitella Kertomus puskurin piiri, antaa viittaus minun MDAC piiri.
Olisin kiitollinen, jos joku voisi antaa viitataan jännitteen puskurin suunnittelu [nopean Switched Capacitor Circuit].Kiitos

Sachin

Dear Philip Wang

Kiitos vastauksesta.Olet oikeassa sanoessaan, että vain kolme viittaukset-VREF, VREF ja 0 tarvitaan MDAC-piiri.Nämä tasot ovat DC-taso, joka poikkeaa nollasta [sanoa VCM].Joten, en tarvitse kolmea viittaukset nyt, että on, VCM VREF, VCM-ja VCM-VREF.

Minun täytyy laittaa "puskuri" joka välillä viittaukset VCM VREF ja VCM-VREF ja DAC viittaus tuloa estää melua MDAC alkaen vaikuttamaan muista piireistä, jotka jakavat nämä viittaukset.

Olen edessään ongelma suunnittelussa tämän puskurin ja olisin kiitollinen jos voisitte auttaa minua joitakin viittauksia.

Dear Sachinagg77,

Näen.Tarvitset yhden puskurin välillä viite generaattori ja MDAC viite-jännitteen syöttö, jotta MDAC melu vaikuttaa viite generaattori.
Right?

Minusta vain yksi yksinkertainen laite-voitto vahvistin tarvitaan.
Yksinkertaisemmaksi, voit lisätä suojaus korkki.välillä viittaus generaattorin lähtö-ja GND suodattaa melun.
Oikeastaan, en usko, että melu on paljon vaikutusvaltaa, lisäämällä suojaus korkki.on suositeltavaa.

Vain liittämällä.Onnea!
Terveisin,sachinagg77 kirjoitti:

Dear Philip WangKiitos vastauksesta.
Olet oikeassa sanoessaan, että vain kolme viittaukset-VREF, VREF ja 0 tarvitaan MDAC-piiri.
Nämä tasot ovat DC-taso, joka poikkeaa nollasta [sanoa VCM].
Joten, en tarvitse kolmea viittaukset nyt, että on, VCM VREF, VCM-ja VCM-VREF.Minun täytyy laittaa "puskuri" joka välillä viittaukset VCM VREF ja VCM-VREF ja DAC viittaus tuloa estää melua MDAC alkaen vaikuttamaan muista piireistä, jotka jakavat nämä viittaukset.Olen edessään ongelma suunnittelussa tämän puskurin ja olisin kiitollinen jos voisitte auttaa minua joitakin viittauksia.

Mielestäni puskurin liittyvät rakennetta hyväksytyt pruduce diferencial jännite viite.

Dear Philip Wang

Olen pahoillani viivästynyt vastaus.

Kuten totesitte, käyttäen kondensaattorin välillä viittaus tuotannon ja kentällä on helpoin tie ulos.Mutta koska korkean taajuuden mukana [ADC kellon = 110MHz], korkea arvo kondensaattori tarvitaan.Käyttämällä ulkoista kondensaattori on 1UF tai enemmän tuloksia ei-toivottuja vaikutuksia, jotka johtuvat parasitics liittyvien paketti pin jne.

Voit välttää tämän, haluaisin käyttää sisäisen puskurin.Olisin kiitollinen, jos voisitte lähettää yli joitakin viittauksia siitä, että tiedot suunnittelussa esimerkiksi puskurin [uskon avulla op-vahvistimen jännitteen seuraaja kokoonpano vaatisi op-vahvistimen ja erittäin tiedot].Tiedättekö muita lähestymistapaa?

Kiitos palautteesta.

With regards
Sachin Aggarwal

Se on todellinen ongelma putki ADC, koska viittaus seistä linearligy MDAC.Se on järjestelmä, ja vaikea suunnitella.Yksinkertainen tapa on käyttää vastus ja volitage alkaen bandgap.Käytä yhtälö päättää annoksesta ja vastuksia.

Vastus jakaa jännite ei ole suositeltavaa lähestymistapaa, sillä vastus ei pääse melua, mutta se on melu, jotka vaikuttavat vakauteen th viitejännite.

Ehkä joku jännite seuraavista OPA puskuria tarvitaan.O kaikki oyher lähestymistapa neuvoo nyt anteeksi.

Ystävällisin terveisin,

Philip Wang on aivan oikea.Vastus jakaja ei ole hyvä lähtökohta tälle 110MHz näytteenottotaajuus ADC.Puskuri on välttämätöntä.Asianmukainen täytäntöönpano puskuri on osoittautunut vaikeaksi.Kaikki ehdotukset tämän puskurin suunnittelu on hyödyllistä.

Kiitos
Sachin

on 2 ratkaisuja:
1.
käyttää korkea BW (low output resistance) puskurin "tarpeeksi" irrottamista korkki.Mutta tämä ratkaisu, johon suljetun silmukan, u pitäisi calcuate kuinka suuri on ur melua MDAC, ja kuinka nopeasti "hyödyntäminen" aika u tarvitaan.
2.
Käytä nykyistä peili "tarpeeksi" painottaminen nykyistä ja "tarpeeksi" irrottamista korkki.

hv
irrottamista korkki on ohimenevä nykyinen nousta ur MDAC.

Btrend kirjoitti:

on 2 ratkaisuja:

1.

käyttää korkea BW (low output resistance) puskurin "tarpeeksi" irrottamista korkki.
Mutta tämä ratkaisu, johon suljetun silmukan, u pitäisi calcuate kuinka suuri on ur melua MDAC, ja kuinka nopeasti "hyödyntäminen" aika u tarvitaan.

2.

Käytä nykyistä peili "tarpeeksi" painottaminen nykyistä ja "tarpeeksi" irrottamista korkki.hv

irrottamista korkki on ohimenevä nykyinen nousta ur MDAC.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back