Virhe ohjelma PIC18F4550.

S

simon_12

Guest
Hei

Käytän opiskelija versio C18 Compiler v3.31 PIC 18F4550.Ohjelmoija joka käyttää minun on Genius-G540 ohjelmoija.kun voin ladata hex-tiedoston puskuri, se antaa seuraavan viestin"Ei mitään asetuksia worde ja hex-tiedosto"

"Ole hyvä ja asettaa sen jälkeen lastauspaikkojen

Mitä se tarkoittaa?

Jälkeen, kun napsautan ohjelma painiketta, vain poistaa toiminta on onnistunut, tyhjä, tarkista, ohjelma ja salata toiminta antaa virheilmoituksen.

Kerro minulle, missä teen väärin?Olen jo kokoonpanon bittiä PIC18F4550 ohjelma-ohjelmisto (Genius G540).

Terveisin

Simonin

Minulla ei ole siitä, että ohjelmoija joten tämä on arvaus:

Useimmat HEX tiedostojen määritykset sulakkeet tallennettu niitä.Yleensä ne ovat varattu osoite, joka ei kuulu normaalin laitteen.Ohjelma yksikkö tulisi lukea tietoja kyseisestä osoitteesta ja käyttää sitä määrittää sirun sijaan tallentaa ne osana ohjelmaa.

Joko kokoonpano tietoja ei ole HEX-tiedoston tai Genius ohjelmoija etsii väärästä paikasta löytää.Viesti kertoo, että koska se ei voinut lukea kokoonpanon tiedoston, aseta manuaalisesti.

Onko mahdollista, olet asettanut määrityksen assembler-kääntäjä ja on Genius-ohjelmat sekä niin se ei tiedä, mitä käyttää?On parasta upottaa määrityksen assembler-kääntäjä-tiedosto, jos mahdollista.

Brian.

Olen jo kokoonpanon bittien comiler-ohjelmiston, mutta huomasin, että oli olemassa mahdollisuus, jossa config bitit on nero ohjelmointiohjelmalle myös Siksi olen myös asettaa samat config bitit kuin minä asetettu kääntäjä, mutta virhe on .

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back