Vref vuonna ADC varten 16F877A

V

vapauksia

Guest
Hei,

I'm doing hanke, jonka avulla lämpötila-anturin LM35DZ ja 16F877A näyttää lämpötila käsittelyssä LCD.Nyt minulla on ongelma ADC muuttamispäivästä.I käyttäen 10 bittiä, joten saan Vref = 1.03V tarkoittaa kunkin bittiä on 1.03V/1024 = 1mV.mutta en voi saada käsittelyssä LCD-näyttö.Voinko asettaa Vref = 1.03V?

pls neuvoa!Kiitos!

Hei,

Voitko lähettää minulle algoritmi ja kaavamaisen kiitos.

Minun muisti (mielestäni), että ADRESH ja ADRESL rekisterissä on 16 bittiä ja sinun on purettava 10 bittiä.

ADCON0 ja ADCON1 hallinnoinnista ADC ja panoksia.

Mitkä ovat Vref ja Vref-in voltin?

Mitä tapahtua ADIF ja GO operande?

Al

Hei,
Mikä on Lämpötilaväli kiinnostaa sinua?Olettaen, että tarvitset erilaisia 0-100 ° C, tuotoksen LM35 on 1V, 100 ° C.Jos täydentää syöttää voittoa
3. ja käyttää viite 3,072 (1,024 * 3) V ADC, että LSB on ADC edustaa 0,1 ° C ja sinulla on yli valikoima mittaus enintään 102,4 ° C.Eli jos teet binary on BCD muuntaminen AD-arvoa ja vahvistaa desimaaliluvun näkyvän juuri ennen LSD saat oikean käsittelyn.
Terveisin,
Laktronics

vapauksien wrote:

Hei,I'm doing hanke, jonka avulla lämpötila-anturin LM35DZ ja 16F877A näyttää lämpötila käsittelyssä LCD.
Nyt minulla on ongelma ADC muuttamispäivästä.
I käyttäen 10 bittiä, joten saan Vref = 1.03V tarkoittaa kunkin bittiä on 1.03V/1024 = 1mV.
mutta en voi saada käsittelyssä LCD-näyttö.
Voinko asettaa Vref = 1.03V?pls neuvoa!
Kiitos!

Hei,

takavarikointimääräys on minun kaavamainen ja ASM-koodi projektiini.

pls neuvoo.Kiitos!
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

laktronics wrote:

Hei,

Mikä on Lämpötilaväli kiinnostaa sinua?
Olettaen, että tarvitset erilaisia 0-100 ° C, tuotoksen LM35 on 1V, 100 ° C.
Jos täydentää syöttää voittoa 3. ja käyttää viite 3,072 (1,024 * 3) V ADC, että LSB on ADC edustaa 0,1 ° C ja sinulla on yli valikoima mittaus enintään 102,4 ° C.
Eli jos teet binary on BCD muuntaminen AD-arvoa ja vahvistaa desimaaliluvun näkyvän juuri ennen LSD saat oikean käsittelyn.

Terveisin,

Laktronics

Hei,
Kyllä, voit käyttää viite 1.03V koska erittely rekisterinpitäjä edellyttää Vref> 2.5V.Voit käyttää yhtenä opamps on LM324 on noninverting tilaa Rf / Ri = 2, (Rf = 20K ja Ri = 10k).Käytä tuotoksen LM35 on noninverting panos kautta 6.8K.Vielä yksi opamp alkaen IC voidaan saada Vref on 3,072 alkaen 5V tarjontaa.

Kun kaavamaisen, Vdd ja vss-yhteys ei ole siellä, mutta toivon, että ne ovat olemassa.Kiteessä ei aseteta, voidaan käytät sisäistä RC?Lentotoiminnan adustable syöttöjännite LCD-näytön kirkkaus valvontaa voidaan vaatia?Mutta,
suurin virhe,
jonka pitäisi esittää reset piiri on MCLR, eikä Vdd.

Terveisin,
Laktronics

vapauksien wrote:

Hei,takavarikointimääräys on minun kaavamainen ja ASM-koodi projektiini.pls neuvoo.
Kiitos!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back