Waveguide COUPLER suunnittelu

E

elusquinos

Guest
Hi everyone, i on laadittava waveguide COUPLER varten MD-34 ja keskustan taajuus 28GHz.Kytkentäkohtaan pakollinen = 10dB, Directivity> 30dB.

Voitteko auttaa minua?

Kiitos jo etukäteen

Kyllä voin auttaa sinua.
On pääasiassa 2 tyyppiset kytkimet, eli:
Moreno Risti: pienet, ristityt waveguide, max directivity 20dB.Coup = 15-30dB
Side kytketty: suurempi, suurin directivity (typ 35 dB), Coup = 6 40 dB

Olen ohjelmisto voi laskea puolella kytketty tyyppi.Se on vanha dos tyylistä, ja se ei ole frindly, joten en voi tehdä laskettaessa sinulle.
Kerro minulle jos haluat suunnitteluun.

Mekaaninen rakentaminen on helppoa, vain ole tarpeeksi suorakulmioiden waveguide, kaksi laipat, harjoitus kone, varapuheenjohtaja, asianmukainen rauta SnPb johto ja hyvä fluxant.

Paljon kiitoksia Sergio, olen yrittänyt soveltaa Multihole COUPLER menetelmä, mutta tulokset eivät ole satisfactories.Vuonna Pozar `s kirja (MW Engineering) sinulla on esimerkki, mutta kun olet asentanut sen 28 GHz sitten tulokset eivät ole johdonmukaisia.Voisitteko kertoa minulle, missä voin opiskella sinun ehdotettujen menetelmien?.

Meidän COUPLER waveguide olisivat seuraavat tiedot:

C = 10 dB
D => 20dB
Waveguide ==> MD-34
Taajuus ==> 28.5GHzKiitos vielä kerran.

Kun kyseessä on Pozar `s kirja, vain selitetään käsite ja perusvalinnoista teoriassa verkkotunnuksen tilassa.

Jos simuloida esimerkiksi sitä, silloin sinulla on erilaisen tuloksen.

Niin, sinun täytyy pitää korkea tila reikää waveguide.

Mutta sinun täytyy hieman muuttaa parametrien, esimerkiksi offset pituus,
reikien koko, etäisyys reikiä.

Jos sinulla on ansof hfss tai CST mikroaaltouuni studio, sinulla on hyviä tuloksia.

I ladata lähdekoodin, jonka Octave koodi (samanlainen Matlab, www.octave.org), ota haku tämän aluksella.

elusquinos wrote:

Paljon kiitoksia Sergio, olen yrittänyt soveltaa Multihole COUPLER menetelmä, mutta tulokset eivät ole satisfactories.
Vuonna Pozar `s kirja (MW Engineering) sinulla on esimerkki, mutta kun olet asentanut sen 28 GHz sitten tulokset eivät ole johdonmukaisia.
Voisitteko kertoa minulle, missä voin opiskella sinun ehdotettujen menetelmien?.Meidän COUPLER waveguide olisivat seuraavat tiedot:C = 10 dB

D => 20dB

Waveguide ==> MD-34

Taajuus ==> 28.5GHzKiitos vielä kerran.

Kiitos molemmille.Minulla on vähän epäilyksiä Multihole COUPLER menetelmä selitetään Pozar kirjan.

Ensinnäkin, s-parametri on aukon offset muodossa sivupinnassa opasta.Vuonna Pozar `s kirjan esimerkki (Page 331 vuonna 3rd Edition) s = a / 4.Mutta se on kiinteä arvo tai voit valita toisen arvo.Sitä me olemme avanneet 10dB suuntausominaisuuksiin COUPLER vuonna MD-28 ja meillä on havaittu kahdessa rivissä 20 reikää kullekin.Aiomme kehittää chebishev polinomial 20 reikää MD-34 waveguide, jotta voidaan laskea säteen reikiä (ja etäisyys reikiä = λg / 4), mutta tämä vaikuttaa hyvin monimutkainen (aion yrittää ratkaista se Mathematica mutta en tiedä onko se oikea. Onko helpompi ratkaisuja?

Lopuksi kysymys HOHOH, teidän lähdekoodi on laskea säteen reikiä?En löydä sitä vielä,
voisitteko antaa lisätietoja siitä, miten löytää sen?

Kiitos vielä kerran, olet suuri apu minulle.

Hei,
solution to our problem.

Lopuksi uskon, että on löydetty ratkaisu
on meidän ongelmamme.Radius reiät ovat kehittäneet binomi vastausta.Mutta meidän on Trunked menetelmä, koska etäisyys keskustasta reikiä on pienempi kuin reiän halkaisija siksi olemme harkinneet tehdä 4 Keski-reikää yhtä hänen neighobour reikiä.Esimerkiksi jos reiän numero on 10, sitten säde reikä ovat [abccccccba], jossa jokainen kirjain on säde reikää.Tämän trunk me löysät mahdollisimman asunto taajuusvaste mutta ainakin meidän mielestämme se on toteutettavissa.

Toinen tärkeä asia on rivien määrä.Jos sinulla on kaksi riviä reikiä sitten

Kytkentäkerroin C (kaksi riviä reikiä) = kytkentäkerroin (yksi rivi reikiä)--6 dBSiis toisin sanoen, jos haluat yhteensä C = 10dB sitten voit tehdä kaksi riviä reikiä, joiden kytkentäkohtaan C = 16dB jokainen.Tämä viimeinen on helpompi rakennettu kuin yksi rivi, koska säde reiät ovat pienempiä ja phisically ne voidaan toteuttaa.Mielestäni tämä voi olla hyvä tekniikka pienten kytkentäkohtaan tekijöitä tarvitaan.

Aiomme toteuttaa tämän ratkaisun niin pian kuin mahdollista, kun tämä tapahtuu, aion kommentoida tuloksia.

Olen pahoillani, jos se on liian raskas.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back