wideband L-koetin rehun, sait tietää?

Lupin kirjoitti:

Ok caocao,

Uskon voi alkaa työskennellä näytevirtaan ruokitun fix.I koskaan yrittänyt näytevirtaan tuohon bändi ..

Toinen asia, do u artikkeleita pinota vahvistaa antennit?
I'ld tarpeen laajentaa kirjastoani ...Thanks in advance

Lupiini

Hi mamali,

Tarvitsen wideband pinota p (at) tch kokoonpanoissa ..että monolayer p (at) tch antenni kaistanleveys ei riitä minulle ..Herkkyys on yli 8 dB ja tiedän, että voin saada sen kanssa päällekkäin microstrip antenni ..
Ehkä (en ole varma, että tällä hetkellä)
Voin päättää lisätä yhden p (at) tch on pinottu kokoonpanoasetuksia saada toisen työpäivän kaistanleveys (se on erittäin haastava ei se ?)... Olen rakentaa että antenna.It "ei ole pelkkä tutkimus.

Kuten u näkee Tarvitsen apua.Olen tunnistaa oikeus pinota kokoonpanoasetukset, joten rahoitusosuus on erittäin arvostettu.

Ystävällisin terveisin
Lupiini

plasma kirjoitti:

Hi mamaliparantamiseksi rajat pol vain tulostaa arkin rinnakkaisten johdot ja aseta se

edellä antenniUskon, että saat korkean rajat pol-35db.
alhainen sidelobe-30db

hyvin laajakaistayhteyksien ja erittäin hyvä VSWR.and sama beamwidth E-ja H-kone, jos käytät skalaari sarvilastalla antenni.RGZ

Lupin kirjoitti:

Hi mamali,Tarvitsen wideband pinota p (at) tch kokoonpanoissa ..
että monolayer p (at) tch antenni kaistanleveys ei riitä minulle ..
Herkkyys on yli 8 dB ja tiedän, että voin saada sen kanssa päällekkäin microstrip antenni ..

Ehkä (en ole varma, että tällä hetkellä) Voin päättää lisätä yhden p (at) tch on pinottu kokoonpanoasetuksia saada toisen työpäivän kaistanleveys (se on erittäin haastava ei se ?)... Olen rakentaa että antenna.It "ei ole pelkkä tutkimus.Kuten u näkee Tarvitsen apua.
Olen tunnistaa oikeus pinota kokoonpanoasetukset, joten rahoitusosuus on erittäin arvostettu.Ystävällisin terveisin

Lupiini

Hi mamali

Yritän nojalla Corrugated Horn
on paljon paperia noin aallotettu sarvet vuonna IEEE
On joitakin kuvia, jotka osoittavat, 3 menetelmä sen

http://www.mician.com/wavestruct.htm

RGZ

Anteeksi.
Mutta pidän paperin noin L-koetin läheisyys ruokitaan-kangasmerkki antennit alkaen AP.ja Tiivistelmä:
Suorakulmainen shorted korjaustiedosto on tarkoitus saavuttaa
yksi wideband suorituskykyä ja pienentäminen.Laastari kokoa pienennetään
25%
täydestä koko kangasmerkki, jossa yli 30%
match kaistanleveyttä.
A koukku muoto koetin innostaa laastari proximately.Vaikutus
koukkuliiketoiminnan parametrit on tutkittu.Välisessä vertailussa
L-muodon ja koukku-muoto keräysputki on annettu.Jotkut numeeristen
Tulokset ovat todennettu kokeellisesti.A 16 osia array on analysoinut
eri ruokinta järjestelyt viittaavaa parantaminen
että array suorituskykyä.

Hi mamali,
kiitos suggesstions ..kuitenkin Olen suunnitella yhden p (at) tch rakenne ..Minulla ei ole tilaa jono kokoonpanoasetuksia ..Kuten aluksi haluan vain ymmärtää, jos voin saada Kaistanleveys 5 -10 - 15% (S11 <-15 dB) 14 GHz: n ja Gain yli 8 dB koko kaistaa ..ja saada tämän tavoitteen Olen opiskella lisää artikkeleita löydän ...

Se on tarina kaveri, toivon joku voi auttaa minua.

Ystävällisin terveisin
Lupiini

Lupin kirjoitti:

Olen suunnitella yhden p (at) tch rakenne ..
Minulla ei ole tilaa jono kokoonpanoasetuksia ..
Kuten aluksi haluan vain ymmärtää, jos voin saada Kaistanleveys 5 -10 - 15% (S11 <-15 dB) 14 GHz: n ja Gain yli 8 dB koko kaistaa ..
ja saada tämän tavoitteen Olen opiskella lisää artikkeleita löydän ...

Lupin kirjoitti:

Hi mamali,

kiitos suggesstions ..
however I've to design a single p(at)tch structure.. Minulla ei ole tilaa jono kokoonpanoasetuksia ..
Kuten aluksi haluan vain ymmärtää, jos voin saada Kaistanleveys 5 -10 - 15% (S11 <-15 dB) 14 GHz: n ja Gain yli 8 dB koko kaistaa ..
ja saada tämän tavoitteen Olen opiskella lisää artikkeleita löydän ...Se on tarina kaveri, toivon joku voi auttaa minua.Ystävällisin terveisin

Lupiini

caocao wrote:Lupin kirjoitti:

Hi mamali,

kiitos suggesstions ..
kuitenkin Olen suunnitella yhden p (at) tch rakenne ..
Minulla ei ole tilaa jono kokoonpanoasetuksia ..
ja saada tämän tavoitteen Olen opiskella lisää artikkeleita löydän ...Se on tarina kaveri, toivon joku voi auttaa minua.Ystävällisin terveisin

Lupiini

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back