yhteys PCB Editor ja kaavamainen

P

prsk

Guest
hi .. im uusi pcb editor ... En osaa käyttää osia luotu kaavamaisen suoraan PCB Editorin ulkoasu ikkuna. Voiko joku kertoa minulle miten edetä asiassa? Tarvitseeko minun luoda uusi jalanjälki jokaiselle osa? että on ikävä .... kiitos

PCB Editor kuin Altium Designer? Oletko kuuluu jalanjälki kullekin komponentteja kaavamaisen? Käytitkö kaavamainen tuottaa PCB, kuten "eteenpäin merkintä"? Riippuu millaisia ​​komponentteja että käytät. Jos käytät joitakin yhteisiä osia, kuten aksiaali tai säteittäinen TMD, kirjastojen tarjoamien ohjelmisto olisi riittävä. Jos komponentit sisältävät joitakin kehittyneempiä paketteja kuten 44 tai 64-pinnimääränsä QFP, ehkä luoda oman jalanjäljen ottamalla huomioon otetaan tiheys, juotettavuus ja noin valmistus kysymyksiä. Toimitusjohtaja oma kirjasto on tylsiä työtä aluksi, mutta luomalla jalanjälki, saat tietää vielä enemmän parametreja koskevat DFP (design for tuotanto), onko jalanjälki olet suunniteltu on mahdollista kokoonpanoon. On syitä kaikelle piirilevyteollisuuden suunnitteluprosessissa =) Cheers!

hi thanx kiitos vastauksesta en ole luoda uutta jalanjälki jokaiselle PF osia. Löysin jalanjäljet ​​varten vastuksia ja kondensaattoreita, mutta ei muualla (logiikkaporttien ja jännitelähteinä). Laitoin ne PCB Editor ikkuna paikka osia vaihtoehto. jos minun luoda oman kirjaston jalanjälkiä ... Voitteko kertoa minulle, miten mennä siitä? Kiitos! :)

Hi prsk. Voitteko vahvistaa käytät Altium Designer?

O SRY .. ei ymmärtänyt, että kysymys .. im käyttäen orcad pcb editor

En koskaan käytä Orcad ennen, mielestäni sinun on viitata auttaa käsin, että olen lähettänyt ennen kirjaston editori. http://www.edaboard.com/thread217064.html # 4 lisäksi voit viitata apua saatavilla ohjelmisto. Muista, että Silkkipaino ainesosan ei edusta ääriviivat todellinen komponentin. Älä vastaa Silkkipaino on tarkka koko komponentin olet tekemässä. Voit piirtää ääriviivat komponentin käyttäen muita mekaanisia kerros, joka on käyttöä varten käyttöön ja sääntöä.

hi .. Käsikirja oli apua, mutta ei ratkaise ongelmaa .... Mitä jalanjäljet ​​varten logiikkaporttien ja lähteet? ja löysin some.drf tiedostoja ... Tiedätkö kuinka niitä avata ja lukea sen sisällön? Adobe tapana lukea se, Word pad on roskaa enimmäkseen .... Miten lukea yksityiskohdat jalanjälki? mm, res400 on jalanjälki resisitor mutta miten voin tietää sen tekniset tiedot pituus jne. ja miten se on diffeent päässä ers500? THX etukäteen!

Oikeastaan ​​kaikki osat pitäisi olla PCB jalanjälki nimi täytetään Orcad. Sinun täytyy luoda jalanjälki jäi komponenttien layout ohjelman itse ja nimetä ne haluamallasi tavalla. Kun olet luonut jalanjälki (vuonna allegro, tyynyjä tai muu taitto-ohjelma) auki kaavamainen malli Orcad, oikea-klikkaa sitä -> Muokkaa osa -> Asetukset -> paketti ominaisuudet -> PCB jalanjälki vain kirjoittaa saman nimen ja jalanjälki loit (täsmälleen samat) ja tallenna.

Komponentit ovat. DRA laajennus ja voidaan avata tiedosto, Avaa, valitse symboli piirustuksen alareunassa näytön. Jotta standardi asettaa komponentin nimiä etsiä tietoja IPC-7351

Hei THX paljon xeratule n Marce .... al ja se toimi .. sen paljon selkeämpi nyt! :)

hi im on edelleen glitch vuonna Allegro PCB Editor ... i ve antanut logiikkaporttien jalanjälki dip14_3, nyt kana asetan osia manuaalisesti, valitsemisesta se, symboli suunnittelija verkkoon, mutta ei saa placed.there ole virhe joko ja muut osat kuten diodit, resisitors jne. sai sijoitettu. Miten sijoitan logiikka portti symboleja? ne näkyvät U1, U2, ETS. osassa mainospaikkaluettelo. Kiitos.

Se on ollut 3 vuotta siitä, kun viimeksi käytetty Allegro ja en muista kohdannut tällaista ongelmaa. Voisit ehkä nimetä jalanjälki kuin loit itse ja yritä uudelleen. Ja Huolla kaavamaisen ja jalanjälki pin numerot koostumus.

um .. Mitä tarkoittaa "hoitaa kaavamaisen ja jalanjälki tunnuslukuja koostumus"? Käytin olemassa jalanjälki allegro.

Jos kaavamainen ja jalanjälki pin numerot eivät täsmää, voisi olla koostumukseltaan ongelma. Kuten sanoin ennen yritä tallentaa pysyessä samana eri nimellä ja kokeile sitä. Se auttaa joskus.

Yritin nimen muuttaminen footrint .. se ei toimi minun tapauksessani. thanx varten ehdotus. :)

hi im edelleenkään glitch vuonna Allegro PCB Editor ... i ve antanut logiikkaporttien jalanjälki dip14_3, nyt kana asetan osia manuaalisesti, valitsemisesta se, symboli suunnittelija verkkoon, mutta ei saa placed.there ole virhettä joko ja muut osat kuten diodit, resisitors jne. sai sijoitettu. Miten sijoitan logiikka portti symboleja? ne näkyvät U1, U2, ETS. osassa mainospaikkaluettelo. Kiitos.
u tarvitse määritellä "psmpath" ja "padpath" Siirry Setup> käyttäjän mieltymyksistä> polku> Kirjasto aseta hakemiston psmpath ja padpath hakemistoon tallennat jalanjälki ..

psmpath ja padpath ohjataan kansio nimeltä symboleja, jotka on foorptints olen jo käyttänyt. vain footprins I VE käytetään logiikkaporttien (dip14_3) ei saa laudalla (vaikka symboli ja komentoikkuna sanoo saattamista komponentti). resisitor, diodi ja transisitor jalanjäljet ​​sai sijoitettu.

on, että pad-tiedosto U käytöstä tähän kallistus on olemassa? ei. DRA vaan. pad-tiedosto.

En vain löytänyt PSM tiedostoja vastaavan DRA kuvaa pcb editori. Löysin paljon pad tiedostoja, kuten smd425rec220, pad60cir42 jne. mutta noing on dip. ongelma En löytänyt pad tiedostoja res400 ja to107 joita käytin suunnittelussa ja he saivat sijoittaa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back