yhteys PCB Editor ja kaavamainen

kuinka jos yrität tätä .. avata pcb päätoimittaja luoda uuden projektin, valitse Setup> käyttäjän prference> logiikka sitten rasti on "logiikka edit avulla" sitten soveltaa .. jälkeen, mene, logiikka> osa logiikka> valitse sitten fyysinen osa, löytää dip14_3 .. Jos pystyy paikka, ote jalanjälki on uusi kansio jälkeen lisätä uusia kirjasto osa tähän kansioon ..

*. Pad-tiedostot sisältävät joukon padstack tietoa yhden pad muoto. Niitä käytetään sisällä jalanjälki kuin tyynyt, jalanjälki tiedosto tallennetaan *. DRA. Kuten edellä todettiin, tarkista, että on olemassa *. pad tiedoston läsnä kaikilla eri pad muoto sisällä jalanjälki. Oper *. DRA tiedosto ja kysely tyynyt, tarkista on *. pad tiedosto läsnä.

lockman, logiikka-valikkoa ei ole vaihtoehto osaa logiikkaa tai pysical osa .... se Oly on-tunnistaa DC Nets-Määritä RefDes-Auto Nimeä RefDes Marce, mitä te tarkoitatte kyselyn tyynyt? sorry jos im kyselee liikaa ... Minä olen ollut tässä viikon ja olen VE ole mennyt ohi sijoittaminen osat vaiheessa ... vähän turhautunut! kiitos

Avaa *. DRA tiedoston PCB Editor, valitse yksi tyynyt, oikealla painikkeella ja valitse "näytä elementti" ja saat näkymän kohti Kiinnitysväli. Padstack nimi on (tai pitäisi olla) vastaava *. pad-tiedosto.

oikealla klikkaamalla pad ei tuota pudotusvalikosta. Kuitenkin jos menen näyttö-> elementtiä, sitten oikealle klikkaa osoittaa temp ryhmä / hylätä menossa Näytä ominaisuudet-> paketti hieight max se osoittaa että täytetyn suorakulmion klo -50.00, -675,00 on aliluokka PACE_BOUND_TOP PACKAGE_HEIGHT_MAX = 210 MIL tämä tarkoittaa se liittyy pad tiedostoa vai ei?

Ei ihme, että ei siellä .. im puhuu 16,3 version .. Joka tapauksessa, yritä luoda uusi muotoilu, aseta dip14_3. jos se voidaan sijoittaa oikein, pura jalanjälki uuteen kansioon luomasi ennen .. Yritä sitten uudelleen projektin ja paikka osa uudelleen ..

Yritin sijoittamalla se täysin uusi muotoilu .... pulahtaa, LCCP, QFP jalanjäljet ​​eivät saa sijoittaa ... indepndent Osan se nimettiin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back