Huoltokirja Panasonic NV-DS60EG

A

AquaMan

Guest
Hei, Onko kellään Huoltokirja tämän kameran? (Panasonic NV-DS60EG) ongelmat: - ruudulla apears vilkkuva kuvake muuttuu muisti batery .... mutta batery on OK! - Merkkivalo vilkkuu - jotkut painikkeet eivät toimi ... REC-painiketta, valikkopainiketta ... - 5 min. Kameran virta katkeaa. Aavistustakaan??? Thanks, Paulo Cabrita

Hei Vesimies En ole cam korjauksia, mutta olen NV-DS15EG ja NV-DS30 käsikirjat jos joku auttaa voin ladata U terveisiä

Hei, Kiitos, manuaalinen, kamerat ovat samankaltaisia ​​caracteristics ...... mutta ovat eri suunnittelu ........ Mutta se auttoi I, nyt on virhekoodit ..... Yksi vilkahdus .... se on "T-Reel Lock "..... kun saavun kotiin ..... Aion tarkastaa nauha mecanisms .. Thanks, Paulo Cabrita

Hi Paulo jos u ei saa onnea edellisen manuaalinen Tässä käyttöoppaassa PANASONIC NV-DS15EG. parhain terveisin

Moi ..... Minulla froiend jonka vierailevat Kyprokselta ... kääntyi kanssa DS60 .... mutta sama ongelma .... punainen symboli vilkkuu näytöllä .... Akku on ladattu täyteen ... mutta kamera sammuu noin 10 sekunnin .... hänellä ei ole manuaalinen: - / ... Voiko kukaan auttaa ota

Hei sawwa7, kiitos käsin! Se auttoi !!!!! :) Ongelma oli "S-Reel Lock" ........ vähän auttaa "vapauttaa" se ... ja tiiiinnnyyyy llliiiiiiitle hieman hienoimmista öljy ...... problema ratkaistu!! :) Kiitos, Paulo Cabrita [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 19 minuuttia: [/color] [/size] Hei Zebbeeddee, minulla on vain Huoltokirja tarjoamia sawwa7. näet virhekoodi punaisella johti ..... 1 flash välein 2,5 sekuntia. -> T-Reel Lock (virta sammuu 1 minuutin kuluttua) 2 flash välein 2,5 sekuntia. -> S-Reel Lock (virta sammuu 1 minuutin kuluttua) 3 salama välein 2,5 sekuntia. -> Purku Lock (virta sammuu 1 minuutin kuluttua) 4 flash välein 2,5 sekuntia. -> Loading Lock (virta sammuu 1 minuutin kuluttua) 5 Flash välein 2,5 sekuntia. -> Sylinterilukko (virta sammuu 1 minuutin kuluttua) 1 flash joka toinen -> Dew ilmaisin (virta sammutetaan jälkeen 18 sekuntia) 1 flash joka toinen -> Focus moottori tai Zoom moottori Lock Mahdollinen ongelma on DEW vuonna kamera .......... ottaa mittanauhaa ulos ..... ottaa batery ...... ja yrittää kuivaa kamera hiustenkuivaajalla (pienin teho ja kuuma ).... noin 10 minuuttia ..... odota 5 minuuttia .... ja toista prosessi 2 tai 3 kertaa! Ystävällisin terveisin Paulo Cabrita

ongelma löytää audio video-johto ulostulo NV-DS60EG tallentaa minun uusin kamera clip, pls. auttaa löytämään osia täällä Filippiineillä

Olen ratkaissut vilkkuva LED ongelma, 2 tai 3 vilkkuu 2,5 sekunnin välein tarkoittaa, että Kela lukko tilanne. , - Mutta se on "väärä"-viestin. Todellinen ongelma on T ja S kelan ilmaisin-kaapeli (FPC flatcable), luultavasti siksi ns Syöpyminen, signaalikaapeli menettää kontaktin FPC liitin. Voit ratkaista tämän Bl .... harmittaa ongelma, poista varovasti alakansi teidän NV-DS60, huolellisesti Rock kaapeli 1 mm sisään ja ulos liitin muutaman kerran, ----- voilà ongelma katoaa. Olen liittänyt kaksi kuvaa, joista toinen osoittaa T (arget) ja S (lkuperä) kiekkoa, ja toinen muistuttaa liittimen sijainti. Lars Hansen, 06-2006

Minulla on sama ongelma NV ds60 yrittää suggetions [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 37 minuuttia: [/color] [/size] Menestys avasi sen ja oli viulu ja se nyt toimii! !

Me too on sama ongelma, mutta PANASONIC GS400. Yritän kertoa ... Ehkä joku muu sai saman ongelman. (Olen tehnyt laajoja hakuja Internetissä, mutta en löytänyt mitään ... Toivottavasti tämä auttaa!)

on "kaksinkertainen vilkkuvat" ongelma on my DS30 sekä - yrittää yllä nyt

Jonkin ajan kuluttua (ja tietyissä loma ...:)) Olen kokeillut kaikkia, että voisin, mutta ilman tulosta. Oma Panasonic nvgs400 pitää antaa minulle viestin "painaa nollauspainiketta" kanssa vilkkuva valo. Käyttämällä ohjeet siitä, miten päästä virhekoodit LCD-näytöllä, olen löytänyt t on vaihtoehtoisesti S REEL LOCK ja T REEL LOCK (on 2 / 3 perusteella), mutta mitään en ole tehnyt on auttanut minua, kuten paineilma ruiskutus. Olen aikeissa ostaa Huoltokirja, Jätän sen tänne, jos löydän jotain. Kukaan muu sai samanlaisen ongelman?

Minulla oli sama ongelma NV-DS60: LED ei vilku 2 kertaa, avasin alapuolelta löydät paljon lattakaapelia siellä! Olen siirtänyt joitakin niistä, ja se toimii!

Olen yrittänyt avata pohjalevy, mutta NVGS400 (ehkä kaikki GS-sarja) on erilainen kuin muut: et yksinkertaisesti voi tehdä sitä! Jotta niin, että sinun pitäisi ruuvaa SIVUSUOJIEN kattaa ensin ja että on huono, koska on liian monia osia irti ... Kuitenkin, kuten olen ilmoittanut ennen, olen ostanut kopion Huoltokirja ... Joka on hyödytön, koska jotkin toiminnot vaativat techie varusteet, ja toiset ovat yksinkertaisesti liian pitkiä suorittaa (2 tai 3 sivua ohjeita vain avata nokka!). Se voi kuitenkin olla hyötyä jollekulle, niin olen sen jakaminen ... Toivottavasti se auttaa! Laitan sen uusi viesti, vaikka, joten se ei sotkea muiden lähetetty tänne. Etsi topic nimeltä "Huoltokirja Panasonic NVGS400

Hei kaverit, olen seuraava ongelma minun NV-DS60EG kun olen sen käynnistämistä klo kameratilan. Omat viever ja LCD näyttö pysyy "musta". En voi tallentaa, mutta kun pelaan mitä nauhoittaa olen vain kuullut äänen. Se näyttää tykkää CCD-siru ei saa mitään tietoa. Jos olen toisto vanha video näen kuvan ruudulla ja katsojan. Onko joku myös tätä kokemusta ja on ratkaisu siihen? Kiitos jo etukäteen. Marcus

Minulla on sama ongelma, sanoi marcusmat, minun katsojan ja LCD näyttö pysyy "musta" ja en löydä Huoltokirja NV-DS60EG malli ratkaista sitä. Onko joku mitään ratkaisua? Thanks. Istvan

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back