Huoltokirja Panasonic NV-DS60EG

Hei, olen NVDS60 ja Minulla on täsmälleen sama ongelma. LCD ja VU-Finder pysyy musta, kuulen kaiken kovaa kun olen tallennuksen ja kun pelaan sitä, mutta Theres no kuvaa. Ole hyvä ja joku auttaa minua selvittää, miten korjata se. Kiitos Seema

Hei tämä on minun Agan kanssa sama ongelma ... Onko ketään joka voisi auttaa minua PANASONIC NVDS60, kiitos. Kiitos

[Quote = sawwa7] hi Paulo jos u ei saa onnea edellisen manuaalinen Tässä käyttöoppaassa PANASONIC NV-DS15EG. Ystävällisin terveisin [/quote] Hei, on tässä oppaassa tarpeeksi hyvä ratkaista minun ongelma ds60eg. En voi avata casetteholder ja olen affraid rikkoa sitä. Ystävällisin terveisin Mark

Hello. En voi puhua erittäin hyvä englanti ja haluaisin löytää Huoltokirja Panasonic NV-DS60EG (yritän korjata tämä ystäväni). Tällä foorumilla löysin tämän, mutta olen liian alhainen pistettä Lataa tästä. Aion olla seitsemässä taivaassa, jos lähetät minulle käsikirja sähköpostiini krejcik.h (at) seznam.cz. Kiitos ja näkemiin

[Quote = gromin] Hello. En voi puhua erittäin hyvä englanti ja haluaisin löytää Huoltokirja Panasonic NV-DS60EG (yritän korjata tämä ystäväni). Tällä foorumilla löysin tämän, mutta olen liian alhainen pistettä Lataa tästä. Aion olla seitsemässä taivaassa, jos lähetät minulle käsikirja sähköpostiini krejcik.h (at) seznam.cz. Kiitos ja näkemiin [/quote] Hello My frined ilo lähettää u manuaalinen postitse, mutta valitettavasti minulla on ongelma minun ISP juuri nyt ja tuskin voisi selata Internetiä, lataamatta tai lataa nyt. jos u voi odottaa vähän aikaa kunnes minun ongelmani on ratkaistu Minä eteenpäin käsikirja UR sähköpostia suoraan. tai voi olla joku muu voi auttaa u Ystävällisin terveisin

Minulla on ongelma - firewire ei toimi enää minun NV DS60 videokamera. Tarvitsen kytkentäkaavio.

mistä löydän Tektronix 2225 Huoltokirja [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 minuuttia: [/color] [/size] Voiko joku lataa Huoltokirja Tektronix 2225 tai mainita linkin mistä voin ladata Huoltokirja

Hei Onko tapa korjata tämä irrottamatta pohja aiheuttaa sen minun isät kameran ja i dont halua joutua vaikeuksiin, jos rikon sen, ps im yli 17 lol joten olen tarpeeksi vanha tekemään sen hhahhahahaha muutenkaan mitään ideoita kaverit .. .. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty 2 minuutin kuluttua: [/color] [/size] ps minun pitäisi probally kysyä ensin, onko se vaarallista tai voi u aiheuttaa enemmän ongelmia poistamalla pohjaan kippis.

Hei, minulla on Panasonic NV-DS30 ja virtavalo vilkkuu. Näen kuvia näytöllä, mutta ei voi tallentaa. En voi edes pelata nauhat. Yhtään, mikä väärin. Olen alkuperäinen manuaalinen mutta mitään vilkkuva virran merkkivalo.

Hi. Minun NV-DS60B on kuollut LCD-näyttö ja Ei ääntä kameran CCD. EVL (etsin) toimii ja näyttää tiedot, mutta ei kameran tuotos. Jokainen tietää, mitä saattaa aiheuttaa tämän?

[Quote = wiggly1uk2000] Hei. Minun NV-DS60B on kuollut LCD-näyttö ja Ei ääntä kameran CCD. EVL (etsin) toimii ja näyttää tiedot, mutta ei kameran tuotos. Jokainen tietää, mitä saattaa aiheuttaa tämän? [/Quote] Olen samaa ongelmaa CCD kanssa samaa mallia, mutta minun LCD toimii hienosti. Minulla on tunne, että CCD on kuollut. Avasin minun ylös ja tarkistaa kaikki liitännät, mutta silti sama. Etsitkö noin nähdä, jos voin paikantaa korvaavan CCD niin halpaa kuin mahdollista.

Kiitos Lars! Minulla oli "vilkkuu" ongelma minun vanha kamera NV-DS60 ja ratkaista se, kun olen seurannut sugestions. Jotkut asiat kasvaa arvo ajan, kuten viiniä, ei ole niin? :)) Nicu Romania

Anche io ho ilproblema della spia Che lampeggia 2 volte ... proverò hinta tulevat dite

Olen ongelma kondensaatiota ... miten se korjataan? [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 minuuttia: [/color] [/size] olen kipeästi käsin ... Voisiko joku lahjoittaa minulle jossain vaiheessa? kiitos

Hei kaikki, minulla on ongelma minun ds60. Se on toiminut minulle uskollisesti noin 4 vuotta kunnes nyt. Olen juuri muuttanut CA Iso-Britanniasta, ja luulisin koneen kyydissä sekaisin sitä hieman. Saan 4 vilkkuu vilkkuu, kun kytket sen päälle, ja katsot muita viestejä, tietää mikä on ongelmana. En tiedä miten korjata se vaikka. Voiko joku auttaa? Kiitokset K

Hei kaikille, Kiitos, että hyväksymällä minut tällä ihana board:) Minulla NV-ds60eg ystäväni on rapair ... hän yhdisti cam 12V akku pb geeli: cry: nyt piiri akun alla on 2 komponentteja nimeltään IP1201 (32V 2A) ja IP1202 (32V 1A) ... Olen olettaen, että tämä komponentit it'a sulakkeet mutta en ole varma ... joku voi auttaa minua please? PS: Anteeksi huono englanti ... Bye Bye Edy

Jos sinulla on ongelma Dew ilmaisin DS60 - Kokeile tätä: Kun saat "Dew havaittu" merkki ruudulla, poista akku, että on erittäin hyvä palmu osuma pohjassa kun akku istuu. Hit se pari hyvinä aikoina, aseta akku takaisin ja voila se toimii takuuvarmasti! Minusta oli tyhmää ensin, kokeilin sitä ja se toimii, helvetti se toimii joka kerta. Hiustenkuivaaja, muovipussi temppu älä toimi, koska sen sähkö virhe, ei varsinainen kaste.

[Quote = halflifeman] minulla on ongelma - firewire ei toimi enää minun NV DS60 videokamera. Tarvitsen kytkentäkaavio. [/Quote] Tarkista firewire liitin kameran tiiviisti suurennuslasi, saatat olla taivuttaa tai litistää yksi tai useampi kullattu johdot jos FireWire-kaapeli oli halpaa laatua, sanoit "ei toiminto enää "niin kai tämä olisi voinut tapahtua.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back