Huoltokirja Panasonic NV-DS60EG

Olen punainen vilkkuva valo ongelma myös yrittää korjata se nyt [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 1 minuuttia: [/color] [/size]
yrittää että kiitos

Hi! Olen taas kokeillut (jälkeen jonkin aikaa) tarkistaa vanhoja tallennuksia DV-nauhojen kanssa NV-ds30. Mutta kamera alkoi pureskella joitakin nauhalle ja kamera ei todellisuudessa varoittaa minua vilkkuva valo joten siellä on ollut joitakin ongelmia rullia. Tarvitsetko kaivaa oppaat ja katso onko siellä jotain voisin tehdä.

Tarvitsen serive käsikirja NV-ds60! En voi ladata tiedoston täältä, minulla ei ole tarpeeksi pisteitä, mitä voin tehdä?

Nauha pysähtyy 3 secons. Näin INDEX viesti screeen? Voitteko auttaa minua? Sorry for my bad Englanti [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 39 minuuttia: [/color] [/size] [quote = Shanda] Hei, minulla on Panasonic NV-DS30 ja virtavalo vilkkuu. Näen kuvia näytöllä, mutta ei voi tallentaa. En voi edes pelata nauhat. Yhtään, mikä väärin. Olen alkuperäinen manuaalinen mutta mitään vilkkuva virran merkkivalo. [/Quote] Olen sama ongelma.

Hi! Varoitus! Kun virta-LED alkaa vilkkua ja mitään ei toimi immediatelly poista teippi jotta tallentaa nauhalle. Panasonic palvelu hoitaa näitä ongelmia niin ota rauha palveluun asap. Palvelu kaverit sanoi, että tämä ongelma on vain ole Panasonicin kanssa, mutta myös muita merkkejä.

Hi. Ole hyvä Tarvitsen Huoltokirja Panasonic NV-DS60EG Ystävällisin terveisin. Staruss

Hi - vain sanoa KIITOS! Kun olet ottanut pois pohjalevy ja ottaa hieman viulu liitäntäkaapeli, kaikki on nyt korjattu! Erinomainen neuvoa - kiitos taas! Julie: D

HI I on täsmälleen sama ongelma minun panasonic HV-DS60EG .... Voiko kukaan auttaa, koska olin kännissä pois .... plsss

Oli LED vilkkuu kerran 2,5 sekunnissa NV-DS60. Minulla oli viulu T ja S kelan ilmaisin kaapeli kuvailema dunfinc, ja nyt kamera toimii ok. Kiitokset dunfinc varten info ja valokuvia.

Olen ratkaissut vilkkuva LED ongelma, 2 tai 3 vilkkuu 2,5 sekunnin välein tarkoittaa, että Kela lukko tilanne. , - Mutta se on "väärä"-viestin. Todellinen ongelma on T ja S kelan ilmaisin-kaapeli (FPC flatcable), luultavasti siksi ns Syöpyminen, signaalikaapeli menettää kontaktin FPC liitin. Voit ratkaista tämän Bl .... harmittaa ongelma, poista varovasti alakansi teidän NV-DS60, huolellisesti Rock kaapeli 1 mm sisään ja ulos liitin muutaman kerran, ----- voilà ongelma katoaa. Olen liittänyt kaksi kuvaa, joista toinen osoittaa T (arget) ja S (lkuperä) kiekkoa, ja toinen muistuttaa liittimen sijainti. Lars Hansen, 06-2006
Se toimi. Oma Panasonic NV-DS60EG on vilkkuva punainen valo. Olen juuri avannut pohjaan ja säätää joitakin liittimiä kuvailema dufnic ja se toimii nyt kuten ennenkin. Kiitos tiedoista täällä kaverit.

Terveisin ja hyvää uutta vuotta kaikille: myös olen uusi merkintä! Älä anteeksi, ei joku tietää mistä löydän lounaaseen editointi (VW-DTM20E) ja NV-DS60EG? :?: Näyttää siltä, ​​että ei löydy! :???:

Vastaan ​​itselleni: ohjelma Motion DV Studio sisältämät cd VW-DTM20E löytyvät sen tähän: arrow: [url = "http://panasonic.jp/support/global/cs/soft/download/motionDV60E_LE_1. html "] osoite [/URL]:: wink:

osoite [/URL]:: wink:
Valitettavasti olen todennut, että versio MotionDVStudio sopii kanssa oven firewire on 3,0 kun linkkiä I ovat kirjoittaneet on 6.0.what se toimii vain ovi USB .... Jatkuva haku.

[Quote = Isidore Cat, 836081] Valitettavasti olen todennut, että versio MotionDVStudio sopii kanssa oven firewire on 3.0 kun taas linkki, jonka olen lähettänyt on 6.0.what se toimii vain ovi USB .. .. Jatkuva haku. [/Quote] olen löytänyt Lataus [/URL] ja MotionDV Studio 3 mutta en onnistu lataamiseen ohjelmaa. Onko joku tietää miten se tehdään?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back