M
montolivo
Guest
OH hyvä tätä foorumia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
yrittää että kiitos
Kiitos paljon!
Se toimi. Oma Panasonic NV-DS60EG on vilkkuva punainen valo. Olen juuri avannut pohjaan ja säätää joitakin liittimiä kuvailema dufnic ja se toimii nyt kuten ennenkin. Kiitos tiedoista täällä kaverit.Olen ratkaissut vilkkuva LED ongelma, 2 tai 3 vilkkuu 2,5 sekunnin välein tarkoittaa, että Kela lukko tilanne. , - Mutta se on "väärä"-viestin. Todellinen ongelma on T ja S kelan ilmaisin-kaapeli (FPC flatcable), luultavasti siksi ns Syöpyminen, signaalikaapeli menettää kontaktin FPC liitin. Voit ratkaista tämän Bl .... harmittaa ongelma, poista varovasti alakansi teidän NV-DS60, huolellisesti Rock kaapeli 1 mm sisään ja ulos liitin muutaman kerran, ----- voilà ongelma katoaa. Olen liittänyt kaksi kuvaa, joista toinen osoittaa T (arget) ja S (lkuperä) kiekkoa, ja toinen muistuttaa liittimen sijainti. Lars Hansen, 06-2006
Valitettavasti olen todennut, että versio MotionDVStudio sopii kanssa oven firewire on 3,0 kun linkkiä I ovat kirjoittaneet on 6.0.what se toimii vain ovi USB .... Jatkuva haku.osoite [/URL]:: wink: