K
km
Guest
: O Hei, olen tällä hetkellä tekemässä minun viimeinen lukukausi projekti ja toivoa saada apua täältä. Tarkoituksena minun on suunnitella, rakentaa ja testata edullinen sähköinen järjestelmä, joka analysoi ominaisuus analogisia aaltomuotoja. On mahdollista mitata taajuus, keskiarvo, RMS-arvoa, huipusta-huippuun-jännitteen ja käyttömäärä on analoginen waveform.The käsitelty tuloksia voidaan selektiivisesti esillä LCD-näyttö. Elektroninen järjestelmä toteutetaan ensisijaisesti käytetään analogisen piirin (joka varmistaa tulojännitteen putoaa välillä 0 ja 5 V), A / D-muuntimen, PIC16F628 mikro-ohjaimen, ja LCD Aakkosnumeerinen 20 x 4. : Arrow: Onko mahdollista näyttää tulokset laaja tulojännitealue? (Ts.-240V-240V)?: Mitä muita komponentteja tai mitään piirien minun on rakentamiseksi projektista: roll: En saa käyttää sisäänrakennettua ADC PIC tässä projektissa, niin minkä tyyppinen ADC siru sopii minulle? : Idea: Onko sivusto joka ei liity omaan hankkeeseen ja mistä löydän ohjelmointikoodi minun PIC tälle projektille? :!: Kiitos paljon! ~~~V Apuasi on todella tervetullutta: P