Mikrokontrolleripohjainen Analoginen Aaltomuodot Analyzer Project

K

km

Guest
: O Hei, olen tällä hetkellä tekemässä minun viimeinen lukukausi projekti ja toivoa saada apua täältä. Tarkoituksena minun on suunnitella, rakentaa ja testata edullinen sähköinen järjestelmä, joka analysoi ominaisuus analogisia aaltomuotoja. On mahdollista mitata taajuus, keskiarvo, RMS-arvoa, huipusta-huippuun-jännitteen ja käyttömäärä on analoginen waveform.The käsitelty tuloksia voidaan selektiivisesti esillä LCD-näyttö. Elektroninen järjestelmä toteutetaan ensisijaisesti käytetään analogisen piirin (joka varmistaa tulojännitteen putoaa välillä 0 ja 5 V), A / D-muuntimen, PIC16F628 mikro-ohjaimen, ja LCD Aakkosnumeerinen 20 x 4. : Arrow: Onko mahdollista näyttää tulokset laaja tulojännitealue? (Ts.-240V-240V)?: Mitä muita komponentteja tai mitään piirien minun on rakentamiseksi projektista: roll: En saa käyttää sisäänrakennettua ADC PIC tässä projektissa, niin minkä tyyppinen ADC siru sopii minulle? : Idea: Onko sivusto joka ei liity omaan hankkeeseen ja mistä löydän ohjelmointikoodi minun PIC tälle projektille? :!: Kiitos paljon! ~~~V Apuasi on todella tervetullutta: P

[Quote = ASPExpert] http://www.edaboard.com/download.php?id=27282 Sinun täytyy suunnitella uudelleen syöttää kaavamaisen asiakkaan tarpeita (240V: D) Mutta se ohjaa suunnittelua .. [/Quote] [color = blue] Kiitos tietosi! Friend: wink: Mutta mielestäni ei ole sitä mitä etsin. En aio näyttää ulos aaltomuoto LCD. Tarvitsen vain näyttää tulokset. OH! Ennen Unohdin, en voi käyttää sisäänrakennettua A2D PIC minun projekti: cry: Onko TLC 548 (A2D 8-bitin resoluutio) riittävät minun hankkeen saadakseen tarkkoja tuloksia? [/Color]

8 bittiä resoluutio on enought sillä useimmat laajuuksia nyt käyttää tällaista päätöslauselmaa (hyvin nopeampi hinnat ajattelin ..), sinun pitäisi tarkastella lähteitä epe Hankkeen pitää vain taajuuden mittauksia eikä näyttö aaltomuodon.

Hmmm.. Kyllä kripton on oikeassa, frequencymeters saattaa ratkaista ongelman. En minä lukenut "en saa käyttää sisäänrakennettua ADC PIC tässä projektissa, niin minkä tyyppinen ADC siru sopii minulle" sorry: (Jos minulla on riittävästi aikaa saattaa suunnitella yhden. Jos et löydä Se vasta ensi viikolla me suunnittelemme sen yhdessä ;) Cya

[Color = blue] 8o Frequency metriä? Onko tämä liittyy projektiini? Oma projekti voi toimi taajuus, keskiarvo, rms-arvo, huipusta huippuun-jännitettä ja käyttömäärä sekä analogisten aaltomuotojen ja näyttää niitä tuloksia LCD . PS: Onko tällaista projektia keksitty aiemmin? [/Color]

[Color = oliivinvihreä] Koska minun projektini tulee suorittaa huomattavia laskelmat tulevat tiedot - Minun täytyy ensin kirjoittaa ohjelma PC näiden laskelmien ja ruokkia sitä dummy tiedot, jotta tuosta niin voin vahvistaa se toimii, tarkistaa, mitä tarkkuus riittää, ja kuinka paljon näytteitä tarvitaan? Miten voin tehdä? Mitä ohjelmia tarvitsen? [/Color]

[Color = blue] Kellään C-koodin taajuus, huipusta huippuun, keskiarvo ja käyttömäärä laskelmia analogisia aaltomuotoja:?: Oma projekti aikoo myös mitata näitä arvoja analogisen aaltomuotoja 50/60Hz sähköverkkoon käytetään ADC (TLC 548 8-bitin resoluutio) ja PIC 16F628. Mitä näytteenottotaajuus tarvitaan? ADC tarkkuus? Laskenta mukana ja käytetty tekniikka? [/Color]: roll:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back