RFID-tunniste yhteydenpidosta u2270b

R

ravi_p

Guest
Hei Etsin edullisia matalien taajuuksien RFID-lukija IC.Can joku ehdottaa minulle IC Kiitos

Kuten esimerkiksi Sokymat lukija IC, teokset 125KHZ, tukee vain luku-ja read-write transponderia.

Hei, Kokeile U2270B - toimii hyvin ja on erittäin luotettava. Olen käyttänyt sitä monissa minun hankkeita ja en ole koskaan ollut ongelmia. Jos pelaat kaavamaisen saat luotettavan lukeman 25 cm (se on oma kokemukseni). Ystävällisin terveisin Luben

Hei, tässä olen laskemisesta erään projektini - lukko-järjestelmä. Löydät täältä kaiken - kaavamainen, lähteet ja HEX. Takaan, että HEX toimii ja on testattu yli yli 100 myytyä laitteita. Ensimmäinen kortti että otat jälkeen siru on ohjelmoitu tulee Master Card. Kun lähestymistapa Master Card, siru toimii LEARN-tilaan - jos lähestymistapa muut kortit ja ne eivät ole muistissa, - ne on lisätty, jos ne on olemassa - poistettu. Siru tukee 24 korttia ja yksi Master Card. Voi ohjata ovi (moottorit ja magneetteja). Toimii todella hyvin ja olen ylpeä tästä hankkeesta. Terveisin Luben

Hei, itse sisällä ZIP-tiedosto on kaavamainen ja ORCAD muodossa (DSN), mutta jotta se helpompaa täällä olen lataamalla se PDF-muodossa. Olen jopa tehnyt joitakin malleja, joissa kela on PCB, mutta olen saanut, että varmasti on parempi käyttää ulkoista kela. Oikeastaan lisätä herkkyyttä olet hieman muuttaa kaavamaisen - avaat vain U2270 tietolomake ja kopioi kaavamaisen ympärillä kela ... Muistaakseni oli 4 diodeja. Mitä muistan on, että kela on 68 kierrosta 0,2 mm lanka halkaisija 60 mm. Jotta saisit parhaan valikoiman huolella säätää taajuuden täsmälleen 125 kHz ... Olen pahoillani se on ollut niin kauan aikaa sitten ja unohdin kaiken ... Ja poistaa kaikki kortit muistin sinun pitää master kortti kela alan ~ 2 minuuttia (siinä tapauksessa, että kortti on kadonnut tai varastettu) - sen jälkeen sinun tulee syöttää kortin uudestaan (Master Card ei ole koskaan poistettu). Terveisin Luben

Salam, työssäni, käytämme U2270B (SO16 paketti) suunnitella meidän Wiegand lukija :) Bye

yksi kysymys, voiko RFID IC tehty yksi yritys vastaa mikrosiru ICs joita eri yritykset? tämä on mahdollista?

Hei Georg, Mitkä ovat hinnat niille lukijoille ja millainen lukija on, että joka vaatii OPAMP? Onko sinulla joitakin kaavioita? Olen teihin yhteyttä sähköpostitse. Muris Trax

Luben111, kiitos u2270 esimerkkiä! Onko u2270 lähtö Manchester koodi tuotantoaan pin? Kuinka monta bittiä ei u2270 lähtö tunnistaa tag kerran? Aion muuttaa lähtö signaalit Wiegand koodi. On helpompaa, jos tuotanto on 3 * 8bit signaali kerrallaan.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back