RFID-tunniste yhteydenpidosta u2270b

Id haluan ohjelman u2270 langaton näppäimistö käyttää transponderi. Atmel on u3280/u9280, mutta myy sitä suuria määriä. Vaihtoehtoisia ajatus?

Olen yrittänyt U2270, mutta se ei todellakaan ole hyvä valikoima. Ongelmana on, että se edellyttää sqare aalto havaita input. ID2/ID12 sarja on paljon parempi kuin ne ovat älykkäämpiä ja vaativat analoginen tulo. Analogiatulo on digitoitu ja käsitelty. Tärinä ja melu haittavaikutukset ovat vähentyneet, ja valikoima on paljon. Kun I/D/2 ja ulkoisen antennin Olen lukenut ISO kortteja yli 40cms! Jotkut geeks raportti vieläkin, mutta epäilen he ajavat ID2 liian kovaa. Toinen tärkeä näkökohta on ID2 hyväksyy korkean Q antenni - kokeile, että U2270, suosittelen Q 10, antaa sille Q 100 ja se lopettaa lukeminen kokonaan. Katso ID sarja mainostetaan Mannings, Tectus, Adilam ja vähän muualtakin. Ainiin, ja ID2 edellyttää vain antennin ja 5v. ID12 on biult antenni. Helpottaa elämää.

Hei joku ystävällisesti kertoa minulle, mistä voin saada mitään näistä pelimerkkejä Intiassa. Kiitos jo etukäteen

Hei Luben111, Kiitos kaavamainen ja kaikkea. Haluan muuttaa piiri. Minun täytyy lukea tunnisteen tunnus lukijaa tietokoneeni sarjaportin kautta. Onko mahdollista tehdä niin? Onko lähdekoodia tai tapa purkaa transpoder? Auttakaa minua. Kiitos!

chentzin kanisteri u emai minua RFID kaavamainen ja lähdekoodin minulle ... Yritän tehdä oman vastaanottimen ja lukija ... kiitos [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 18 sekunnin: [/color] [/size] chentzin voi u emai minua RFID kaavamainen ja lähdekoodin minulle ... Yritän tehdä oman vastaanottimen ja lukija ... kiitos (zleon83@hotmail.com)

mutta i cant nähdä mitään viittaavat edellä ????????: cry:: cry:

Hei. Olen ongelma U2270B ja EM-4001 transporder. Antena Olen L = 627uH. Ja rakentaa muita shematic, työtä, mutta I don `t on hyvä kortti koodi. EM-4001 ensimmäisen 9 - bittiä on 1, olen tässä bittiä, mutta viime bittiä ei ole hyvä. Vuonna pin U2270 - Tuotos on f = 0,4 ~ 2.4Hz kun laittaa kortin f = 1,54 ~ 1,65, rullina f = 122.5Khz. Käytä 220nF ja 1,5 NF Sauvan HIPASS, Input. Sillä purkamaan käytän AVR. Voitteko auttaa minua.

Hei kaikki suunnittelee Wiegand lukija, miten voin suunnitella tuotannon vaiheessa Wiegand lukija. Onko näyte kaavamainen? kiitos

jos joku voi auttaa minua löytämään halvempia ID-12 tai subtitute (sama tehtävä ja samat pin)? lähetä sähköpostia osoitteeseen: s14016au@yahoo.com

Ehkä tämä kysymys kuulostaa tyhmä, mutta mistä löysin antenni 1.35mh tai Miten tein sen?

kukaan voi lähettää minulle tiedostot transponder.zip ja trans628 shematic.pdf. Tämä tiedostot eivät ole käytettävissä ryhmien Kiitos etukäteen

et joku email we transponder.zip lähettänyt luben111 cos minulla ei ole pääsyä zip-tiedostot minun luonani. kiitos etukäteen

Moi! Luben mukava työpaikka! Vaikka kukaan voi kertoa minulle, tietojen viestintä-välillä U2270 ja mm Atmelin TK5551 on jaksottaista tai Half Duplex? Voisiko joku selittää minulle askel askeleelta? Kuin etukäteen!

Tämä sivusto tarjoaa suunnitelmat / kaavioita / Bill of Material / Koodi / etc rakentaa RFID oven lukko ja seurantajärjestelmä. Kun rakennetaan käyttäjä voi seurata oven kaikkialta maailmasta. Lukuetäisyys on 15-20 cm ilman vahvistimen piiri. Tämä hanke hyödyntää TI S6700 Moniprotokollaominaisuudet IC. Koodi kommunikoida 13,56 MHz ISO15693-kortti on saatavilla. Check it out. www.rfiddoorlock.com

Hei, Im suunnittelu RFID sytem ja nyt olen suunnittelusta lukijan `s antenni. I `m käyttäen sokymat ainutlaatuisen tunnisteen 125 kHz. Mutta minä tarvitsen tietoa tunnisteen antennin maksimoida lukuetäisyys. Mistä saan tietoa antennin tämän koodin??

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back