RFID-tunniste yhteydenpidosta u2270b

Voiko joku kertoa minulle, mikä tila ei U2270 aloittaa toimintansa vuonna? Manchester tai bi-vaiheessa? Miten valita tila? Myös, kuinka välittää opcodes vaaditut Tag? TIA uC_guy

No, U2270b sopii kaksivaihe ja manchester. Luulen kuin sinun ei tarvitse valita toimintatilan. Voit saada vain virta bittiä ja sinun pitäisi tehdä ohjelma microcontroler jotka saavat tietoja kuin haluat. Se vain voi vaikutuksia siten, että suunnittelu koodin mikrokontrolleri, joka on kytketty U2270b. Haluaisin joku muu vastauksia tähän kysymykseen nähdä valtionyhtiöiden eri mieltä.

Haluan suunnitella RFID-lukija käyttäen microcontrioller vain ... on mahdollista tehdä käyttäen muuta lukija ic?

Ei ole mahdollista, koska lukija on rajapinta mikrokontrolleri ja tunnisteen. Sen tehtävänä on adaptate signaalin tason ttl jännite, synkronoi transpoder koron kanssa microntroler nopeus, tarkista jos ei ole vähän virheitä, demoduloi signaali ....... Bye

U voi myös yrittää saada näytteitä ilmaiseksi www.ti.com ne lähettää u 2-3 näytteitä ilmaiseksi ... mutta dont yrittää huijata niitä ..... ne lakattava antamasta näytettä ur maassa.

Kollegat, Mikä RFID-lukija siru tuo esiin eniten valtaa? Oma karkea käsitys on, että valta merkitsee nykyisen että siru voi laittaa ulos antennin kela. Mukaan lomakkeissa, EB4095 voi laittaa ulos 250mA ja U2270 voi laittaa ulos 200mA. Tiedän app toteaa, että on mahdollista saada lukija herkempiä lisäämällä vahvistimen sisääntuloon. Onko mahdollista saada lukija voimakkaampi lisäämällä vahvistin (pääteaste) lähtöön? Jos näin on, mitkä ovat asettamia elimiä kuten TÜV, CE, FCC, GOST / RST jne? Kiitos, Nick PS Paljon RFID siruja on mainittu täällä jo, niin en usko, että olen kaappauksen tätä säiettä.

hi Luben jotka kääntäjä do u käyttää copiling koodin, haluan muokata sitä BU CCS (PICC) en voi kääntää sitä.

Hei taas, Joku tietää, mitä on vähän aikaa tietojen tuloste u2270b? Kiitos kaikille

hi jokainen elin Haluan tehdä hyvää lukija RFID kanssa u2270 ja ATmega mikrokontrolleri voi jokainen laitos auttaa minua tekemään sitä. kiitos

[Quote = chentzin] Hei Luben111, Kiitos kaavamainen ja kaikkea. Haluan muuttaa piiri. Minun täytyy lukea tunnisteen tunnus lukijaa tietokoneeni sarjaportin kautta. Onko mahdollista tehdä niin? Onko lähdekoodia tai tapa purkaa transpoder? Auttakaa minua. Kiitos! [/Quote] Hei Chentzin ja Luben111 tai joku ympärillä olen olso aikoo käyttää U2270B ja rinnakkaisportti ja liitäntä PC lukijalle. Kuitenkin olen hieman hämmentää yli sataman määrärahoista. Rinnakkaisportti on tehdä muodostuu 3 porttia, tiedot, asema ja valvonta. onnistuneen tiedonsiirron, niin mikä ohjaus, tila (kättely tarkoitus) ja tietojen rivi U2270B voidaan liittää rinnakkaisporttiin. Kiitos ja kippis: D

Ymmärrän, että tämä on vanha thread mutta kukaan käyttänyt U2270B kanssa TK5551 merkintöihin, jos niin voisitteko antaa jonkin verran tukea joitakin perustietoja lähdekoodi viestintä?

Hi teidän kokemuksia, mitä suurin lukuetäisyys, joka voidaan saavuttaa RFID-järjestelmän, joka toimii 13,56 MHz? Kiitos Bobi

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back