suunnittelu kysymys langattomaan

E

EchoAngel911

Guest
Hei kaikille,

Olen Kanadassa ja nyt olen tämän projektin loppuun.
Haluan välittää s video audio L ja R. toinen pää olisi saatava takaisin S-video audio L ja R.

Tiedän, S-video on lähinnä kriittisen Y-ja C-signaalia.Yhteensä olisin välittää 4 ainutlaatuinen signaaleja.Sellaisenaan Ajattelin OFDM jotta lähettää useita viestejä.

Sellaisenaan, luulisin
Haluaisin muuntaa kaikki 4 signaaleja 4 digitaalinen ulostulo
Lähetä se IFFT Block,
samanaikaisesti sarja
Suojaväli lisäys

toimitettava OFDM-signaalin
vastaanottaa OFDM-signaalin

Suojaväli poisto
sarja rinnakkaisiin
FFT tiedot
jälkeen digitaaliset takaisin analogiseksiMinä vain haluaisin saada täsmälleen / useimmat tiedot takaisin (siksi olen käyttäen OFDM tällä hetkellä).Tämä laite olisi mieluiten käytettävä lähettävä TV-tietokoneeseen (ja TV-kortti).Tiedän, että pitäisi edes yrittää suunnitella kaiken alusta.Minun täytyy käsitellä kaikkea, kuten reaaliaikaisia nopeasti.

En tiedä siirtonopeus on S-video.Voisitteko suositella modules / kpl haluan saada täyttää tarpeeni?

En voi käyttää vähintään 500 - 1000

Hei,

Paras tapa on tehdä joitakin käänne Engineering.On olemassa muutamia tuotteita markkinoille, jotka eivät juuri mitä haluat tehdä.Mutta ottaa sen lisäksi, ja mitä he tekivät.
Jos haluat tehdä rakentaa jotain omaa, niin (ylhäältä pääni) ottaisin s-video soud dekooderi, joka muuntaa sen parrlel tai sarja (mieluummin sarja).Nämä tiedot voit siirtää RF (sinun on erittäin nopea RF kaikki tämän informaiton) ja tehdä kääntämään toiselle puolelle.
Afcourse tämä Methode on ajatellut paljon ...

Onnea.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back