E
EchoAngel911
Guest
Hei kaikille,
Olen Kanadassa ja nyt olen tämän projektin loppuun.
Haluan välittää s video audio L ja R. toinen pää olisi saatava takaisin S-video audio L ja R.
Tiedän, S-video on lähinnä kriittisen Y-ja C-signaalia.Yhteensä olisin välittää 4 ainutlaatuinen signaaleja.Sellaisenaan Ajattelin OFDM jotta lähettää useita viestejä.
Sellaisenaan, luulisin
Haluaisin muuntaa kaikki 4 signaaleja 4 digitaalinen ulostulo
Lähetä se IFFT Block,
samanaikaisesti sarja
Suojaväli lisäys
toimitettava OFDM-signaalin
vastaanottaa OFDM-signaalin
Suojaväli poisto
sarja rinnakkaisiin
FFT tiedot
jälkeen digitaaliset takaisin analogiseksiMinä vain haluaisin saada täsmälleen / useimmat tiedot takaisin (siksi olen käyttäen OFDM tällä hetkellä).Tämä laite olisi mieluiten käytettävä lähettävä TV-tietokoneeseen (ja TV-kortti).Tiedän, että pitäisi edes yrittää suunnitella kaiken alusta.Minun täytyy käsitellä kaikkea, kuten reaaliaikaisia nopeasti.
En tiedä siirtonopeus on S-video.Voisitteko suositella modules / kpl haluan saada täyttää tarpeeni?
En voi käyttää vähintään 500 - 1000
Olen Kanadassa ja nyt olen tämän projektin loppuun.
Haluan välittää s video audio L ja R. toinen pää olisi saatava takaisin S-video audio L ja R.
Tiedän, S-video on lähinnä kriittisen Y-ja C-signaalia.Yhteensä olisin välittää 4 ainutlaatuinen signaaleja.Sellaisenaan Ajattelin OFDM jotta lähettää useita viestejä.
Sellaisenaan, luulisin
Haluaisin muuntaa kaikki 4 signaaleja 4 digitaalinen ulostulo
Lähetä se IFFT Block,
samanaikaisesti sarja
Suojaväli lisäys
toimitettava OFDM-signaalin
vastaanottaa OFDM-signaalin
Suojaväli poisto
sarja rinnakkaisiin
FFT tiedot
jälkeen digitaaliset takaisin analogiseksiMinä vain haluaisin saada täsmälleen / useimmat tiedot takaisin (siksi olen käyttäen OFDM tällä hetkellä).Tämä laite olisi mieluiten käytettävä lähettävä TV-tietokoneeseen (ja TV-kortti).Tiedän, että pitäisi edes yrittää suunnitella kaiken alusta.Minun täytyy käsitellä kaikkea, kuten reaaliaikaisia nopeasti.
En tiedä siirtonopeus on S-video.Voisitteko suositella modules / kpl haluan saada täyttää tarpeeni?
En voi käyttää vähintään 500 - 1000