M-Tech/MS kautta etäopetuksen

I

ivar4ever

Guest
Hei, olen b-tech elektroniikka-ja viestintäministeriön ja haluavat tehdä Mtech (elektroniikan ja releated specilizaions) thrugh etäisyys eduacation. Ole hyvä ja ehdota laitosten sama. (Intiassa)

Hei ystävä, jotka asettavat olet Intiassa? Ainoa vaihtoehto, että olen tietoinen on "Bits, Pilani" joka tekee matkan MS ohjelmia. Vaihtoehtoisesti voit valita Part Time M. Tech ohjelmat. Cheers,

tekee etäopetus ei ole suositeltavaa, koska et voi omistaa itse täysin ohjelmaa. paremmin liittyäksesi kokopäiväistä ohjelmaa.

Olen Bangaloressa. Olen tietoinen BITS kursseja. mutta ne ovat yhteistyöohjelmien avulla organisaatioiden kanssa. ddkrishna, kyllä u ovat oikeita, mutta tämä vaihtoehto näyttää olevan paras minulle! kiitos paljon

no u on etäopetuksen myös siellä. becoz Opiskelin siellä vain. ehkä se ei näy sivustolla. u ovat hakeneet elektroniikka erikoistuminen tekee post valmistumisen. ja palkkiot on noin 20000 euroa sem. parempi u kutsu hallinto-osasto.

Hei, Pahoittelut viivästyksestä .... Minulla oli tentit. Voit kokeilla vaihtoehtoa, että olen tekemässä. VTU (Karnataka) on osa-aikainen M. Tech kursseja VLSI & Sulautetut järjestelmät (jota olen parhaillaan tekemässä - RightNow valmistunut toinen semster .... vielä 4 enemmän mennä ...). Oppilaitokset, jotka tarjoavat Bangaloressa on BMS & UTL, Jos olet kiinnostunut tietämään yksityiskohtia, haluaisin tietää, minä saada u info. Cheers, Kiran

Hei, Viitaten sinun aiemmin sähköpostia, ota hieno vastaukseni: (Olen Haluan, että minuun vastata EDAboard post itse, sillä se saattaa auttaa muitakin) VTU tarjoaa 3 vuotta partime kurssi. Voit aloittaa kurssin joko kirjallisesti PGCET ( http://pgcet.vtu.ac.in/ ) tai All India Gate tentit (Priority Gate ehdokkaita). PGCET tentit yleensä tehdään jossain kesä / heinäkuussa (en usko et voi kestää jopa tänä vuonna). Konttoreita M. Tech tietenkin, jotka ovat käytettävissä Electronics & Computer Insinöörit: VLSI & Embedded Systems tai Computer Network Engineering. (Olen valinnut ensimmäinen). 4 ensimmäistä lukukautta on teoria paperit (10 henkilöä). Lukukausi tentit ovat ONLINE tyyppi (ei perinteiset tentit). Kurssin hinta on Rs. 40000 / - vuodessa (3 vuoden ajan se maksaisi voit Rs. 40000 + Rs. 40000 + Rs. 40000 = Rs. 1, 20000) jos käytät ylös kurssin BMS College of Engineering. Vain kriteerit kirjallisesti PGCET osa-aikaisesti M. Tech tietenkin se, että sinun pitäisi olla sijoitettiin atleast 55% BE / B.Tech ja pitäisi olla vähintään 3 vuoden työkokemus alkaen Valmistuminen. Olen liittänyt opetussuunnitelmien kurssille myös. Cheers, Kiran

Pahoittelut, aikaisempi posti ei ollut ketjun mail pyytäen info: Tässä se on: ----- Original Message ----- From: ivar4ever [mailto: ivar4ever@gmail.com] Sent: keskiviikko, heinäkuu 04, 2007 10:21 Vastaanottaja: Aihe: [Kysymys tai kommentoinut EDAboard.com] Viesti: Re: M-Tech/MS kautta etäopetuksen Hei Kiran, olen kiinnostunut VLSI / Sulautetut järjestelmät PG kurssin kautta VTU. Lähettäkää minulle lisätietoja koskevat sitä. Kiitos jo etukäteen ivar4ever@gmail.com

Hei Olen kiinnostunut PG kurssille VLSI hetkellä olen työskennellyt VLSI verkkotunnuksen ... in Noida Lähetä minulle tietoja laitokset, jotka tarjoavat etäopetuksen in M. TECH VLSI

Hi im alkaen Gujaratin .. Onko mahdollista Kiran tehdä tämän kurssin täältä?

Hi Dharmesh & Geetha, tämä ei ole etäopetusviranomainen ohjelma, mutta Part Time Course. Sinun tulee olla 40 km säteellä college olet ilmoittautumalla. Cheers, Kiran

Hei Kiran, Kiitos paljon tietoa sinulla on säädetty noin VTU. Yritin avata URL "http://pgcet.vtu.ac.in/" mutta ei pystynyt avaamaan. Voisitteko auttaa minua saamaan tietoa PGCET 2008. En näe mitään yksityiskohtia tästä aiheesta "http://vtu.ac.in/" myös. Olen tehnyt MCA ja haluavat tehdä M. Tech Computer Science and Engineering in osa-aikaisesti. Olen työskennellyt Bangaloressa. Olisi hienoa, jos voit respod minulle ASAP. Kiitos, Krishna Kumar Sinha

Voit tehdä m.tech eri IITs NITiä ja muut Govt engg korkeakouluissa

Hei, u voi ilmoittautua itseäsi manipal uiversity. Ne tarjoavat MS upotettu, VLSI, ohjelmistojärjestelmät jne. Sinun osallistua viikonlopun luokkiin. U voi myös jatkaa ur koulutus kun u saada siirtynyt Chennai tai Hyderabad kuin manipal yliopistotasolla sijaitsee siellä myös

Hei rajeshkumar123 , voitteko antaa meille linkin? .. En löytänyt linkkiä ... Kiitos

Hei, Kiitos mies .. Onko kellään voi hakea tämän kurssin tai vain yrityksen kaverit (IBM, TI, Infineon, jne. ..)?. Asun Noida. Kumar

Hei Kumar, U on työ-ja ur yritys on annettava suostumuksensa kirje

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back