M-Tech/MS kautta etäopetuksen

Olen tehnyt DI electronics.i on 2v kokemus testaus domain.but haluan tehdä Mtech läpi matkan education.can jokin puh. joka erikoistuminen minun tulee?. m hieman hämmentynyt upotettu sys ja tietokoneohjelma

Olen Willson. minun korkeakoulututkinto on MCA. Haluan tehdä M. Tech.: Idea: [url = http://www.backup-sensor.com] Parking Sensor [/url]

Hei, olen samaa PGCET tentti tänä vuonna MTech (Computer Science). Haluaisin osallistua kerran kurssin VTU, koska teen työtä Bangaloressa. Mutta haluan tietää milloin luokissa tehdään tämän osa-aikaisia kursseja. Onko ajoitus on joustava, koska joskus saatan olla työskentelemään myös viikonloppuisin, jos työmäärä on siellä. Ja kohti yksityiskohtia brouchure, osa aika tietoverkon suunnittelu on siellä Bangaloressa BMS kollaasi. Entä Tietotekniikan kurssi ja hinnoittelurakenteen tämän kuluvan vuoden liikaa? Ole hyvä ja kukaan anna minulle yksityiskohtia tästä - Cheers mam2009

[Quote = ivar4ever] Hei, olen b-tech elektroniikka-ja viestintäministeriön ja haluavat tehdä Mtech (elektroniikan ja releated specilizaions) thrugh etäisyys eduacation. Ole hyvä ja ehdota laitosten sama. (Intiassa) Vastauksesi: Voit tehdä Etäisyys M TECH alkaen IETE. www.iete.org näet tämän sivuston http://www.electronicsforu.com/electronicsforu/articles/ http://www.electronicsforu. com / electronicsforu / artikkelit / http://www.electronicsforu.com/electronicsforu/articles/ hankkeille: http://www.kitsnspares.com/user/default . asp voi ottaa yhteyttä minuun osoitteessa: efyedit7@efyindia.com efyedit7@efyindia.com [/quote]

Manipal MS Corporate Koulutus ei ole etäopiskelu ja sen sijaan se on pois päältä kampuksella oppimista, jossa meillä on luokat viikonloppuisin (vain sunnuntaisin (10 tuntia)). On todellakin UGC tunnustettuja ja nykyään se on toiminnassa Bombayssa, Bangaloressa, Hyderabad ja Chennai. Sen 100% kertaa parempi kuin mikään muu Etäopetus MS kursseja ja myös jopa paremmin kuin BITS. Käy läpi alla verkkosivuilla http://www.corporateprograms.manipal.edu/ Kippis ...

Hei Kiran, am Bangaloressa n työskentelen yksityisessä huolta. Halusin tehdä Mtech (Embedded / VLSI) kautta etäisyys edu (merkityksessä viikonloppuna luokat). niin voitte pls antaa minulle yksityiskohtaisempaa tietoa yliopistojen että r tarjoamalla M.tech kautta etäisyys Tamil Nadun r Bangaloressa .. thamks, Vijay.

Hei kaikki, minulla oli keskustella Manipal Univ. ja ne UGC tunnustettu etäopiskelua MS tietotekniikkakurssi. Halusi tietää, onko kukaan teistä tehnyt etäopiskelu MS Computer Science Manipal yliopistossa ja se kirjataan ulkopuolella IT-yrityksissä. Additionaly tulee etäopiskelu harkita lehtori työtä oppilaitoksissa. Kaiken kaikkiaan, onko oikein mennä Etäopetus kautta Manipal yliopisto Please Please Please Vastaa terveisin Vidya

Hei Vidya, olen parhaillaan tekemässä osa-ms (Microelectronics) vuonna Manipal Univ.. Ei etäisyys tietenkin sen osa-aikaistettu. Sinun täytyy osallistua luokan sunnuntaina n ja sinun täytyy säilyttää 75%: n läsnäoloa esiintymään Final lukukausi tentit. Tämä MS on UGC tunnustettu, mutta ei AICTE. Normaalisti Korkeakoulut pyytää ME tai M. Tech joka on hyväksyttävä AICTE.

Hei, Kiitos paljon vastauksestanne. Halusin mennä Etäopetus koska aion olla siirtymässä klo Dalhousie, Himachal 2-v. Heti kun ei tule college tehdä Osa-aikainen MS edes. : (Tiedätkö Etäopetus päässä Manipal Univ.? Will jotka auttavat tulevaisuudessa urakehitysmahdollisuudet?

Kun olet exp defenetely emme harjoittaneet aihe vuoksi. Tiesimme kaikki tekevät tutkinto että pitäisi hakea paitsi tietoa ja kontakteja mutta arvo recongnised yritysten ja Govt Intiassa. Tiedoksi, MS manipal ei hyväksynyt AICTE. teimme btechs kanssa kilpailevat pääsykokeiden sijaan sovelletaan katsotaan yliopistojen oikealle. miksi??? tutkinto on validoitava AICTE koneenrakennukseen kursseja. Nyt valinta on Urs. Mielestäni jopa BITS pilani etäisyys ja MBA (symboisys, ICFAI) eivät recongised joita UGC, AICTE. jos todella haluat jatkaa lähteä vuodeksi eli sabstical lähteä ja tehdä 1. ja 2. lukukauden sitten aikana projektin ajan päästä takaisin alkuperäiseen yritys tai uusi yhtiö. kaikkea hyvää. 2sem aika vain lentää kuin mitään. uskokaa minua. -Amar.

Hei Voiko joku antaa vastauksen tähän viestiin ja kertoa minulle, miten soveltaa VTU tai muulla yliopiston MS / Mtech vuonna ComputerScience? 1. Minulla on säännöllinen MCA degreee. . Onko MS / Mtech vuonna CompterScience kautta Etäopetus antaa minulle suurempi pätevyys? 2. Voinko hakea kokopäiväistä jatko jälkeen tämän kurssin? 3. Onko tämä kurssi (MS) vastaa Mtech? 4. Onko ulkomaisten yliopistojen pitävät tätä PG kurssin. Ne katsovat minun MCA kuin UG kurssin. 5. Onko tämä kurssi hyväksymä AICTE?

hiii Olen suorittanut olla siinä. Nyt im kiinnostunut M. TECH 2010 Etäopetus. Onko joku kertoa korkeakoulujen tarjoaa niin. Olen myös ajatellut MS-Bits Pilani.Plz ystäväni kertovat minulle suunnilleen sama. im päässä Pune. ja on se possibal minun kannaltani MS-Bits Pilani. odottaa ur Vastaa

Hi ... samasta aiheesta, olisi u auttaa minua clearing yksi minun epäillä ...?? Minulla on työkokemusta 2 vuotta on mahdollista, että minua ottamaan Mtech Osa-aikainen kautta PGCET ...

Hei, olen kuullut melko paljon ihmisiä kysyy MS (etäopetus ohjelma Intiassa) vastaa täyttä aikaa M. Tech? No kaverit ollessa VLSI teollisuuden pitkistä (melko paljon yrityksiä) olen nähnyt, että MS-BITS Pilani tai muusta yliopistosta Intiassa ei voi verrata kokopäiväisesti M. Tech ohjelma. Useimmat yritykset pitävät tällaista MS todistukset lisäpätevyystekijä mutta tapana pitää niitä vastaa täyttä aikaa M. Tech. Myös osa-aikainen M. Tech on parempi kuin MS ohjelmia. Mitä Chethan

[Quote = jo.kply] Hei Voiko joku antaa vastauksen tähän viestiin ja kertoa minulle, miten soveltaa VTU tai muulla yliopiston MS / Mtech vuonna ComputerScience? 1. Minulla on säännöllinen MCA degreee. . Onko MS / Mtech vuonna CompterScience kautta Etäopetus antaa minulle suurempi pätevyys? 2. Voinko hakea kokopäiväistä jatko jälkeen tämän kurssin? 3. Onko tämä kurssi (MS) vastaa Mtech? 4. Onko ulkomaisten yliopistojen pitävät tätä PG kurssin. Ne katsovat minun MCA kuin UG kurssin. 5. Onko tämä kurssi hyväksymä AICTE? [/Quote] UGC säädökset eivät tunnista etäisyys tila kursseja equivallent niiden säännöllinen tai osa aikalaskuri osia. Mutta ottamisesta suuntaviivat tohtori IITs, IISc, IIITs ei todeta, että ne edellyttävät M. Tech tai MS säännöllistä tilassa. Tulos on 1. Minäkin olen saman kysymyksen kuin sinun. 2. En löytänyt selkeää vastausta vielä 3. Se riippuu yliopistot, jotka tarjoavat PhD-ohjelman vai ei hyväksy Masters kautta etäisyys tilassa. Joku pyydämme ilmoittamaan havainnot tästä.

Ota yhteyttä ottamista Tamil Nadun, Karnataka, Maharastra eri Universities.We on laaja yhteyksiä eri Universities.We tarjota pääsy apua MBA, BBA, MBBS, MD / MS, BDS, MDS, BE / B.TECH., ME / M. TECH., ekonomi / M.Sc. Luottamuksemme on rekisteröity (201000105) ja teemme työtä aidosti. Yhteystiedot: Himanshu Chauhan toimitusjohtaja edunvalvoja (VCET) +919566015235 +919940204141

Hei Kiran, olen complted btech tietotekniikassa, nyt olen kiinnostunut mtech CS. . Haluan vain tietää, miten sthe tietenkin tässä yliopistossa? Kuinka paljon vaivaa on pakollisia tämän? Kuten kohti tietoni on 4 lukukautta mielestäni. Haluan vain tietää, kuokka thos jaetaan 3 vuotta. kanisteri u Anna minulle yksityiskohtia.

On monia IIIT tarjontaa Mtech etäisyys tilan ohjelmia. Paras Ehdotan on peräisin i2it Pune kuulunut ignou. Kuolintodistuksen yliopiston ignou at suoritettuaan kurssin ohjelmaan. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 3 minuuttia: [/color] [/size] I2IT Pune on oikeastaan paras Institute for MTech. Opiskelijaksi ovat edelleen älä menetä tätä mahdollisuutta. Yksityiskohtaisempia vierailla isquareit.ac.in [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 20 minuuttia: [/color] [/size] I2IT Pune on oikeastaan paras Institute for MTech. Opiskelijaksi ovat edelleen älä menetä tätä mahdollisuutta. Yksityiskohtaisempia vierailla isquareit.ac.in

hi IAM Ganesh huomasin ur post kanisteri u plz ehdottaa minulle mtech etäisyys tilassa Hyderabadissa erikoistuminen sähkö Subs IAM 2010 passout. plz auttaa minua. IAM valmis tekemään matkan koulutuksen Anna, annamalai yliopistot ja kaikki AP yliopistojen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back