M-Tech/MS kautta etäopetuksen

Hei, Eilen pyysin Manipal yliopiston kaverit ja sai info ... Ne aikoo aloittaa pian Delhi .. Kiitos info Rajesh .. Kumar

Guys Olen ottanut yhteyttä näihin Manipal yritysten MS kaverit .. suurimpana haittana, että näen tässä on se, että tämä kurssi ei ole UGC tunnustettu .. niin epäilen noin Sertifikaatin voimassaolon päätyttyä tietenkin ... Olen melko kiinnostunut PGCET .. kuten olen Bangaloressa nyt .. mutta mikä tärkeintä, oletan, että kurssi on UGC tunnustaa .... Voiko joku vahvistaa tämän ... tulee todistus lopussa 3 vuotta osa-aikaisesti MTech tietenkin vastaa säännöllisen 2 vuotta MTech kurssin? Vastatkaa .. kiitos paljon

Hei Biswani, kurssi on varmasti vastaa M. Tech Kokoaikainen. PGCET Tentti johtuu milloin nyt. Linkki PGCET Tentti tiedot ovat alla. pgcet.vtu.ac.in linkki joskus on ongelma. Ole kärsivällinen ja pitää yrittää. cheers, Kiran

Hei kaikki, paljon odotettu PGCET - 2008 on täällä nyt: Tärkeitä päivämääriä: 1) alas kuormitettavien Hakulomake on saatavilla vain 5.4.2008 ja 31-05-2008 2) Viimeinen päivä vastaanottaa täytetty hakemuslomake osoitteessa PGCET Cell, Belgaum: 31-05-2008 3) Kirjallinen koe: 22-06-2008 (sunnuntai) 5) Sijoitus julistus: 10.7.2008 (alustava) 6) Seat valinta: 14-07-2008 alustava). Olen ladannut hakemuslomakkeen esite tämä vastauskirje kuin joskus verkkosivuilla pgcet.vtu.ac.in ei olisi käytettävissä. Hauskaa opiskeluaikaa. Cheers, KK

Kerrothan mitä eroa se tekee, jos se ei ole UGC tunnustettu.? En ole tietoinen arvo UGC. Manipal UNI (dist EDU) antaa edu vain employess .. Olisi vaikutusta työn tai siellä uransa.?

Jos UGC tunnustettu sitten tutkintoon virallisesti hyväksyä kaikissa yliopistoissa. Yhtiöt voivat kuitenkin arvostavat edelleen MS määrin Manipal.

Puhuin manipal universaali learing Pvt Ltd, sen UGC tunnustettu

Olin saanut postia heiltä pari kuukautta takaisin .. josta ilmenee, että se ei UGC tunnustettu .... niin että tulee yllätyksenä .... mutta minä rakastan tietää että se on .... ur puhuu Tietoja yritysten MS ohjelma, eikö? [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 25 minuuttia: [/color] [/size] Puhun yritysten MS ohjelma vain .... ei noin etäopetuskurssien ..

Hai IAM BE elektroniikan ja viestinnän ja haluan tehdä MINUA annauniversity samaan kenttään kautta etäisyys education.please antaa imformation miten soveltaa

Hi ... Onko VTU tarjoaa osa-aikaista M Tech tehoelektroniikka? Ole hyvä viesti Vastaa jos jotkut ruumiin tietää???

Hi VTU tarjoaa Osa-aikainen MTech vain tietoverkkoja ja VLSI & sulautettujen systerm design. VTU ei tarjoa osa-aikaisesti MTech tehoelektroniikassa. Mitä Sudarshan

Hei kaverit, puhuin Manipal Guys viime viikolla. Osa-aikaisen MS kurssit ovat UGC tunnustettu. Sain vastauksen Rajendra Joshi, Manipal
Manipal yliopisto Katsotaan University Tunnustettu jonka UGC sekä ministeriön HRD, Govt. Intiassa. Kuitenkin MS ohjelman tarjoamia Manipal yliopiston kampuksen ulkopuolella ohjelma jota tarjotaan ammattilaisia viikonloppuisin. Se ei ole hyväksynyt AICTE kuin AICTE hyväksyy vain kokopäiväisesti kampuksella ohjelmia. Sertifikaatti myönnetään ei ole mitään mainintaa siitä osa-aikaisesti tai etäopiskelua sitä ja on yhtä hyvä kuin kokopäiväistä todistus. Ohjelma on tarjolla melkein itsenäinen yksi Manipal yliopisto. On kuitenkin hyvin laajalti hyväksytty teollisuus ja olemme yksin erään yritysten työntekijöiden kuten Intel, Honeywell, IBM ja GE muutamia ja olemme ehdokkaat nimittämistään yli 55 yritystä. Voit rekisteröityä filosofian tohtoriksi Manipal yliopistosta valmistumisen jälkeen MS ohjelman sekä muiden yliopistojen lisäksi. Mutta älä tarkistaa yliopiston / instituutin suoraan myös sillä niillä saattaa olla omia kriteereitä samoin.
Kumar

Hi Sir, im hiljattain valmistunut btech nyt im kiinnostuneita tekemään ms kautta etäopetuksen voi u antakaa minulle mitään ehdotuksia, jotka

Hei, olen viime aikoina kuullut MS ohjelman tarjoamia Illinois Institute of Technology, Chicago. Sen accrediated Yhdysvalloissa ja ne tarjoavat kursseja kautta verkossa oppimista opiskelijoiden kanssa ottaa kutsun saapua tentit joko Chicago tai niiden paikallisten keskusten muissa countries.In Intiassa ne ovat keskukset Mumbai, Chennai, Bangalore, Pune jne. ... Ole hyvä ja voiko joku kertoa minulle, jos olet törmännyt ihmisiin jotka ovat tehneet tämän kurssin ja jakaa opinoin kurssille ..

Minulla on ystävä, joka tekee hänen MS Illinois Institute of Technology, Chicago ... Sen verran kallis kurssi (noin Rs.4Lac) .. Luokat ovat verkossa ja u ovat näkyvän tentit missään keskustassa.

Jokainen, joka on ottanut etäisyyttä MS kurssi elektroniikan, voitteko selittää, miten ne toteuttavat käytännön istuntoja niiden laajentamista keskustassa, tai mikä Univ. / CLG tarjoaa parhaan laitokseen?

Illinois Institute of Technology (IIT USA) tekee etäopetuksen Masters Electronics. Erittäin hyvä aikataulu ja techlogies voit valita. Tarkista paikalliselta neuvonantajana. -Paul

Hai ystäviä ... Olen työskennellyt Abu Dhabi ... valmis b.tech IT ja MBA ... olkah haluaisit tehdä m.tech kautta etäopetuksen ohjelmia .... CUD joku ehdottaa yliopistoille ja yksityiskohdat tarjoavat M. tech etäopetuksen .... synnyinmaastani on Trivandrum, Kerala ... Kiitos kaverit

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back