M-Tech/MS kautta etäopetuksen

MTech kautta etäopetuksen myös tarjoaa Karnatakan osavaltiossa avoin yliopisto. Liityin koska opiskelijoiden heidän tutkimuskeskuksen Hyderabad, Intia sijaitsee lakdikapul. opintokeskus: www.vastecno.com Maksu: 10500 rupiaa per sem

MTech kautta etäopetuksen myös tarjoaa Karnatakan osavaltiossa avoin yliopisto. Liityin koska opiskelijoiden heidän tutkimuskeskuksen Hyderabad, Intia sijaitsee lakdikapul. opintokeskus: www.vastecno.com Maksu: 10500 rupiaa per sem
Luulen mainituilla internet-sivuilla oikeinkirjoitusta virhe. Sivusto on [url = http://www.vastechno.com] Vas Technologies [/url]

Mielestäni vain se (tietotekniikka) kurssi on olemassa, jos upotettuja kurssit ovat siellä ilmoita ...

Minusta vain se (tietotekniikka) kurssi on olemassa, jos upotettuja kurssit ovat siellä, ilmoita ...
Vaikka erikoistuminen on saatavilla, voit valita vapaasti valittavia sulautettujen ja VLSI. Katso B-ryhmän, jos sinulla on nämä. B-ryhmän tiedot ovat osoitteessa: [url = http://vastechno.com/mtech.html] Study Center - Usein kysytyt kysymykset [/url] ja I dont ajatella on nimenomaan MTech on saatavilla etäisyys vain upotettu Hyderabad.

Hello World!! Olen viimeisen vuoden BE (Information Technology) ja myös sain sijoitettava toiseen company.An jatkan sitä, mutta olen myös kiinnostunut lisätutkimuksia eli MS. Mutta en voi, koska se johtuu taloudellisia ongelmia, niin minä olen tekemässä, kun 2v voi olla osa läpi tätä im sekava niin voi joku ohjaa minua ja voi antaa asianmukaisen ehdotuksen myös kanisteri u antaa minulle kaikki luettelot yliopistojen India.Plz Vastaa ASAP kiitos.

Hei, Pahoittelut viivästyksestä .... Minulla oli tentit. Voit kokeilla vaihtoehtoa, että olen tekemässä. VTU (Karnataka) on osa-aikainen M. Tech kursseja VLSI & Sulautetut järjestelmät (jota olen parhaillaan tekemässä - RightNow valmistunut toinen semster .... vielä 4 enemmän mennä ...). Oppilaitokset, jotka tarjoavat Bangaloressa on BMS & UTL, Jos olet kiinnostunut tietämään yksityiskohtia, haluaisin tietää, minä saada u info. Cheers, Kiran
Hei, halusin tehdä osa-aikaista mtech Bangalore, enkä pysty avaamaan http://pgcet.vtu.ac.in hyvä kanisteri u antaa minulle yksityiskohtia. Miten saan tietoa tästä enemmän? Kun on pääsykoe suoritettu? Thanks, Digant

Hei, Onko M.tech ohjelma (osa-aikainen) sähkö-ja elektroniikka valmistuneiden BMS tai muita college Bangaloressa? Hetkellä im in blr.Please let me know. Kiitos ja terveisin, Malini

Hei Malini, se on heidän mutta osa aikaa vain 3 vuotta kokemusta henkilö myös yritys, joka olet työskennellyt pitäisi sopia tekemiseen Mtech .. PGCET on suljettu mielestäni. Kokeile manipal ...

hi Malini, se on heidän mutta osa aikaa vain 3 vuotta kokemusta henkilö myös yritys, joka olet työskennellyt pitäisi sopia tekemiseen Mtech .. PGCET on suljettu mielestäni. Kokeile manipal ...
Hei sanju, kiitos ... WL chck vuonna manipal. Rgds, Malini

Hei Kiran jo nyt osa-aikainen on saatavilla edellä mainitusta college? Olen työskennellyt Bangaloressa ja haluavat tehdä M.tech osa-aikaisesti. Voitko antaa muiden korkeakoulujen Bangaloressa?

Kiitos vastauksesta. Mutta manipal yliopisto on Bangaloressa?

Kuten nyt osa-aikainen on saatavilla edellä mainitusta college? Olen työskennellyt Bangaloressa ja haluavat tehdä M.tech osa-aikaisesti. Voitko antaa muiden korkeakoulujen Bangaloressa?
CHECK IN PGCET CELL saat listan kollegion, joka on osa-aikaisesti

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back