puheentunnistus MATLAB?

K

khanna

Guest
Onko mahdollista erottaa eri äänisignaalien perustuu laatuun (äänenväri) MATLAB thanx etukäteen

U voi käyttää sppech proessing S / W, joten se on basially demodulaatio käyttäen eri näytteenottotaajuuksille.

En ymmärrä mitä haluat. Voisitteko kuvata enemmän. Mitä haluat tunnistaa? sanoja? konsonantti, vokaaleja? jatkuvan puheen? tai vain ääni, kuten ääni oven, tai ääni rikkoo ikkunan? Kutakin edellä mainituista tilanteista, on ratkaisu käyttäen Matlab. Esimerkki: haluat tunnistaa, rikkomalla ikkunan ääni (varas ilmaisin) sitten Matlabin wavelet työkalupakki voidaan käyttää suuresti. Olen lisäksi voit halutessasi käyttää Matlabin neuroverkko työkalupakki, kehittää joitakin yksinkertaisia verkkoja tunnustaa erityistä ääniä. Haluatko käyttää HMM, Word tunnustamista tai vokaali konsonantti luokitus? Sitten voit löytää yksi hyvä kirjasto HMM liittyviä fucntions varten Matlab käyttäen yksinkertaisia hakuja Googlen. En muista nimeä nyt, mutta olen varma, että se on käytettävissä. Nyt, ilmoittakaa hakemuksesi tarkalleen. kiitos.

mahdollista, olen nähnyt tällaista hanketta Matlab ja myös C + +

Tarkemmin kerrot ongelmasi. Puheentunnistus ja äänen erottaminen ovat hyvin erilaisia ongelmia. Jälkimmäisessä tapauksessa voit käyttää ICA (Independent Component Analysis) lähestymistapa. On ilmainen Matlab-pohjainen työkalupakki nimeltään FastICA. Löydät sen Googlen. Tällä tekniikalla tarvitset niin monta signaaleja lähteinä (ainakin). Toinen tekniikat ovat BSS (blind syntypistelajitteluun) ja BSD (blind source dekonvoluutio), joka on tarpeen, kun äänet kirjataan huoneessa korkea kaikua. Onnea.

Onko kellään koodia tästä tupic? Tarvitsen sitä liian

miten käytetään Matlab tunnistaa äänen? im tekee ohjelmisto tunnistaa äänen reaaliajassa .. ni haluavat käyttää matlab mutta .. im tiedä kuinka aloittaa se .. Kuulin, että me erikoiskieli käyttää puheenkäsittelyn tunnistaa äänen .. joku voi ohjata minua,, plz ..

Kukaan ei tarvitse sitä vielä? Minulla on Matlab-koodi puhe recognition.Do vastata tätä säiettä jotta tiedän.

Tämä käyttää GUI liittymät, Pura tämä tiedosto ja se kopioi vorobo kansioon ja liitä se nykyiseen hakemistoon Matlab.Also kirjoita SpkrRcg oman komentoikkuna, tämä avaa sitten GUI päässä jossa kaikki vaiheet ovat itse expainatory. PS: - 1.I ei ole kaikki. M-tiedostoja ne ovat. P-muodossa, voisin rekonstruoida joitakin. M-tiedostot vastaavat. P tiedostot perustuu saatavilla. M-tiedostoja, jätä viesti, jos tarvitset niitä . 2.Also muu. P tiedostot ovat olemassa, jotka eivät suoranaisesti liity tähän tiettyyn sovellukseen kuten "modimfcc.p". Voit hävitä ne tai käyttää niitä, jos sinun on edistää niiden soveltamista. 3.Also tarkastella kaiutin-D.doc, se voisi selittää muutamia asioita.

hei cross de Lena, Can uou lähetä minulle kaikki tiedostot Matlab tästä. Etsin sitä. osalta

Anteeksi viivästys, voisi saada vain kuusi enemmän. M tiedostoja vastaavasta. P kuvaa, olen liittämässä niitä täällä, ota myös reagoivat, miten se toimii, minulle kerrottiin se on vähän tai kohtalaisesti tarkkuudella.

Hello cross de Lena, onko mahdollista erottaa ilmaisi osia puhe hiljaisuudesta osia .. ja mitä menetelmää käyttäen Matlab ... im hieman sekava thankz

Tarvitsen hanke, joka liittyy siihen [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 6 minuuttia: [/color] [/size] My Opinnäytetyö on puheohjaus valvontajärjestelmän on liukuva door.where minun pitää kehittää ohjelman tiettyjä sana, joka toimi code.For tämä minun täytyy Puheentunnistus MAT LAB työkalu bar.What En have.please auta minua

[Quote = rajat de Lena] ei kukaan tarvitse sitä vielä? Minulla on Matlab-koodi puhe recognition.Do vastata tätä säiettä jotta tiedän. [/quote] kyllä minä tarvitsen koodin äänentunnistus .. voitko plz lähettää minulle .. ma ID on adi06411 @ gmail.com

Haluaisin tietää miten neuroverkko voidaan soveltaa puheentunnistuksen .. meitä vaaditaan luomaan puheentunnistus, joka on puhujasta riippumaton ja joka hyödyntää neuroverkon. Ty niin paljon. =)

cross de Lena .... Voinko sähköpostisi? Haluan C ur koodi äänentunnistus Matlabilla. Olen tällä hetkellä loi yhden .. mutta ei täydellisesti. Mind lähettää minulle sinun vertailla? derek_ckw@hotmail.com Kiitos paljon

Voinko nähdä joitakin koodisi Matlab puheentunnistukseen käyttäen neuroverkot! Olen ll olla erittäin hyvin thankfull se! roma_34@mail.ru [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 21 minuuttia: [/color] [/size] [quote = rajat de Lena] ei kukaan tarvitse sitä vielä? Minulla on Matlab-koodi puhe recognition.Do vastata tätä säiettä jotta tiedän. [/quote] Ole hyvä:)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back