puheentunnistus MATLAB?

Mulla hankkeen puhesignaaliin autentikoinnin ottaminen käyttöön CEPSTRAL ANALYYSI eli LIITTYY koodaus MATLAB Voice RECOGNITION.SO lähetä minulle TUNNUS IT.MY email id sksaikumarlaishetty@gmail.com

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post Lisätty 12:43 ---------- Edellinen viesti oli 12:40 -------- - </span></span>
Kyllä minä tarvitsen koodin äänentunnistus .. voitko plz lähettää minulle .. ma ID on adi06411@gmail.com
I Need PUHEENTUNNISTUKSELLA MATLAB koodia ole hyvä ja lähetän email id sksaikumarlaishetty@GMAIL.COM

Ole hyvä ja jos joku on ohjelman puheen tekstiksi ohjelma, ieMATLAB täytäntöönpanoa foneettinen typewriter.it käyttää puhe recognition.also GUI on used.please lähettää minulle ohjelman saurabhsood18@gmail.com : hymy :

Hei kaverit ... pls selittää minulle, miten Matlab toimii ... Saan sekoittaa siitä .. Anna sanoa haluan rakentaa Ääniohjattu pyörätuolilla .. Matlab on asennettu tietokoneeseen oikein? niin miten voisin käyttää sitä Äänentunnistus pyörätuolilla ilman PC? Siis miten voin tehdä että itsenäinen projekti ilman PC kuin mitä mikrokontrollerin ei??

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post lisätään 00:27 --- ------- Edellinen viesti oli 00:26 ----------</span></span>
pls jakaa minulle myös koodi ... tnx romelemperado@gmail.com

Hei jokainen elin Olen uusi Matlab ja olen hallita Robot antamalla 5 komentoja, stop, vasemmalle, oikealle ja froward ja takaisin ... Oikeudelliset auttaa minua tietämään miten aloittaa ja koodia ...... Kiitos

[Quote = rajat de Lena, 631551] Onko kukaan tarvitse sitä vielä? Minulla on Matlab-koodi puhe recognition.Do vastata tätä säiettä jotta tiedän. [/quote] Voitko lähettää sen minulle liian hyvä? mclijauco@yahoo.com kiitos!

Dear All, Tarvitsen Matlab lähdekoodi puheentunnistuksen avulla toistuvia neuroverkot tai MLP kanssa mfcc piirreirrotuksen tekniikkaa.

<span style="color: grey;"><span style="font-size: 10px">---------- Post lisätään 14 : 19 ---------- Edellinen viesti oli 14:17 ----------</span></span>
Dear All, Tarvitsen Matlab lähdekoodi puheentunnistuksen avulla toistuva neuroverkot tai MLP kanssa mfcc piirreirrotuksen tekniikkaa. minun email on eng_alisaudi@yahoo.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back