puheentunnistus MATLAB?

Tarvitsen koodi puheentunnistukseen .. CUD u lähettää sen?? .. tämä on minun id: anu_pons@yahoo.co.in

Hei Tarvitsen koodi convolutions, FFT, kuusen suodatin (LP / HP), IIR-suodatin. Käytän ccs3.3 tms320c5x/6x. Tarvitsen koodi hyvin urgentlu. kukaan voi auttaa minua. thankx Ram

Teen päättötyö, joka "Secured Sisäänkäynti System Base kasvoille ja äänitunnistus" tätä minä tarvitsen Matlab-koodin äänentunnistus jos jokin elin on se lähetä se tästä linkistä: waseemoon@hotmail.com kiitos ......... Waseem Abbas

Anteeksi, olen ongelma ylösalaisin Arkisto ... se erikoiskieli ajaa hyvin ... cant lähetät sen minulle xvr_z [at] yahoo [dot] com kiitos ennen ... gigih

ota joku lähettää minulle Matlab koodin puheen numeron muuntaminen käyttäen hmm tai tekniikkaa, joita käytetään. [/code]

Olen tietojenkäsittelytieteen opiskelija .. alkanut tehdä hankkeen ääni recognision Java mutta ei voinut suorittaa sitä .. niin minä tarvitsen koodia Matlabin .. voisi ny1 apua ongelman hakemalla koodi .. ja miten sitä käytetään

im työskentelevät puhuja tunnustamista .. Miten haen Eukleideen etäisyyden kaavaa LPC kertoimia, jotka on varastoitu array? toivon vastausta! tnx ..

[Color = darkred] [/color] Hi rajat de Lena, olen ehdottomasti edellyttävät MATLAB koodin ääni recognition.My projektin esittämisen viimeinen päivä on sen jälkeen 14 days.Plzzzzzzzzzzz lähetä se postini joka on dev.sikan @ gmail. com . I, se pidetään erittäin kiitollinen teille.

[Quote = rajat de Lena] ei kukaan tarvitse sitä vielä? Minulla on Matlab-koodi puhe recognition.Do vastata tätä säiettä jotta tiedän. [/quote] Joo, minä haluan. Voitteko lähettää sen minulle? sähköpostiosoitteeni on edwardchoowl@hotmail.com Kiitos paljon.

Hei kaikki, Olen uusi aihe ja Matlabin niin minä olen todella kiitollinen jos joku voi auttaa minua. En tiedä miten aloittaa. Saan EMG signaalit joitakin sanoja ja minun täytyy tunnistaa sanan kanssa vastaava signaali. Olen kiitollinen kaikista apua koskevat kirjallisesti algoritmia tai koodia, että voisin ottaa. Voit lähettää minulle coments on milenakg05 [at] yahoo.com Kiitos Ystävällisin terveisin Milena

Hei cross de Lena, Can u pls eteenpäin projektin koodi ääni perustuva turvajärjestelmä Matlabin minun id ... vids_nair2000@yahoo.com mekin työskentelemme samalla alalla ja tarvitsevat kipeästi apua ... pls älä Vastaa Thanks Vids

[Quote = rajat de Lena] ei kukaan tarvitse sitä vielä? Minulla on Matlab-koodi puhe recognition.Do vastata tätä säiettä jotta tiedän. [/quote] minun id on karthikvc@yahoo.com.can u mail minulle koodi [size = 2] [color = # 999999] Lisätty 2 minuutin kuluttua: [/color] [/size] [quote = rajat de Lena] ei kukaan tarvitse sitä vielä? Minulla on Matlab-koodi puhe recognition.Do vastata tätä säiettä jotta tiedän. [/quote] minun id on karthikvc@yahoo.com.can u mail minua koodia ole hyvä

Tarvitsen tätä koodeja. cross de Lena kanisteri u lähettää minulle ne? Oma sähköposti on lordsoth_tr (at) hotmail.com kiitos

Hei, anteeksi jos olen niin röyhkeä, mutta tarvitsen myös tätä koodit äänentunnistus. Minun tehtäväni on vain 3 eri sanoja. Joten kun sanon yksi heistä Ohjelmassa olisi määriteltävä ja kirjoittaa se. Voisiko joku olla niin ystävällinen ja lähetä tällainen säännöstö postini - ofliuh4eto@yahoo.com Kiitos:)

Hei Tarvitsen koodi puheentunnistukseen .. CUD u lähettää sen?? .. tämä on minun id: waseem.rajpoot.88 @ gmail.com

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back