puheentunnistus MATLAB?

Hei, minä tarvitsen koodi sekä, lähetä minulle. liangp (at) interdev.ca. arvostaisivat!

Olen projekti erottaa eri äänisignaalien perustuu MATLAB thanx etukäteen

[Quote = rajat de Lena] ei kukaan tarvitse sitä vielä? Minulla on Matlab-koodi puhe recognition.Do vastata tätä säiettä jotta tiedän. [/quote] Tulen niin thankfull jos lähetät minulle koodia, tämä on mitä haluan, oikeastaan löysin sen Google mutta on joitakin virheitä ja useimmat tiedosto Matlab oli suojattu tiedosto, jotta voin \\ t muuttaa tai lukea, mitä on sisällä .... postini on jobridor (at) yahoo.com ja kiitos etukäteen

[Quote = rajat de Lena] ei kukaan tarvitse sitä vielä? Minulla on Matlab-koodi puhe recognition.Do vastata tätä säiettä jotta tiedän. [/quote] Kyllä, jos u on kanisteri u lähettää sen?

[Quote = rajat de Lena] Anteeksi viive, voisi saada vain kuusi enemmän. M tiedostoja vastaavasta. P kuvaa, olen liittämässä niitä täällä, ota myös reagoivat, miten se toimii, minulle kerrottiin se on alhainen keskipitkällä tarkkuus. [/quote] on virhe kun haluan suorittaa sen DO jokin Tell Me Why? Ja mitä tehdä?

Voiko kukaan lähettää minulle koodaa PUHEENTUNNISTUKSELLA MATLAB ... pls ... kiireellisten

rakas cross de Lena, tarvitsen täyden koodi minun projektini, äänentunnistus. Toivottavasti u voi lähettää sähköpostiini (fikrulhakimothman@yahoo.com). Todella tarvitsen sitä

Hei u guys tehdä lähtöselvityksen pudn.com u voi saada koodia puheentunnistukseen

Olen myös tekemässä puheen käsittely mfcc ja hmm .. ottaa toden vuonna Viterbi algoritmin? joku hoito auttaa

[Quote = rajat de Lena, 631551] Onko kukaan tarvitse sitä vielä? Minulla on Matlab-koodi puhe recognition.Do vastata tätä säiettä jotta tiedän. [/quote] Hei ota tarvitsen tämän prgram pikaisesti ja m-tiedostot eivät p-tiedostoja miellyttää ja miten aloittaa se

Voinko nähdä joitakin koodisi Matlab puheentunnistukseen käyttäen neuroverkot! Olen ll olla erittäin hyvin thankfull se! roma_34@mail.ru [size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 21 minuuttia: [/color] [/size] Ole hyvä:)
Voisitteko lähettää minulle koodi tässä on minun email: en_sadatwins@yahoo.com

Hei, mulla EKG luokituksen avulla neuroverkko, voi olla sinun ääni recognigation käyttämällä neuroverkko on hyötyä minulle. Lähetä minulle sähköpostia yew319464@hotmail.com . Ja minä olen gratedful kanssa apuasi! Kiitos paljon!

Hei kaikki Teemme päättötyö. Hankkeen tavoitteena on esittävien simuloimalla GSM Matlabin antamalla live ääni GMSK ja GSM Simulator, GMSK modulointitekniikka sovelletaan keskustelun Mic, sitten soveltamalla salaustekniikka sen tuloksena bittivirtaa. Modulaatio / Demodulation on GMSK signaali vaatii yhtä paljon huomiota säilyttäminen silkka aaltomuoto samoin modulaatio signaalin. Auta meitä salaus, jossa se on parempi tehdä ja mikä algoritmi Suite paras. Yritämme tämän [Liitä] 53799 [/ATTACH] [Liitä] 53799 [/ATTACH] Lohkojen lisäyksessä auttakaa meitä.

joku on kiinnostunut äänentunnistus Matlabilla lähettää minulle sähköpostia ja minä lähetän kaikki koodit ja tärkeitä juttuja, että löysin läpi minun tutkimusta. Mitä minuun tulee en jatka loppuun projektiini koska lääkärini vaihtoi puheenaihetta hankkeen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back